Hvilke tradisjoner har dere til jul? Hvilke forberedelser pleier dere å gjøre? Noen som bruker sånn juleplanlegger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sååå mange tradisjoner, og jeg bare elsker jul!!Noen har vi hatt kjempelenge, andre har blitt tradisjoner de siste årene.
Jeg pleier å være ferdig med det meste av innkjøp til julegaver før desember, så koser jeg meg med innpakking og julebrus på kveldene.
Første helga i advent er vi på to ulike juletretenninger, også spiser vi nachos og drikker årets første julebrus på kvelden. Håper det blir juletretenning i år også, vi har null smitte i kommunen og heller ikke hatt noe *bankibordet*
Første søndag i advent er vi alltid på ribbemiddag til tante.
Jeg, mamma og barna har bakedag, da er det baking av pepperkaker, julemusikk og kos.
Jeg og noen venninner og alle barna har også bakedag sammen. Dette har vært fast de siste tre årene.
Håndball-VM/EM er alltid tradisjon og julekos for meg selv som har spilt det selv i mange herrens år.
Vi pleier også å dra på julemarked, og de har allerede sagt at det blir det her vi borMen vi får se hvordan det blir.
Dette er det som er spikret. Ofte blir det julekino og lignende, men det tar vi på sparket.
På julaften er vi borte på julefrokost med familien, så er vi alltid samlet hjemme hos mormor til middag og gaver, men i år skal alle komme til oss! Det er første gang, har feiret alt hjemme hos mormor i 27 år, men veldig fint å avlaste henne den biten, slik at hun bare kan være med og slappe av
Elsker jul! Elsker til og med å vaske til jul, grønnsåpelukt og julemusikk altså. Wii! Gleder meg. Har egentlig ikke så mye forberedelser, jeg pynter litt og litt ut i desember, stjernene og lysestakene står klare til adventshelga, så pleier vi å sette opp juletreet rundt 20 desember. Er egentlig vant til å ha det opp på lillejulaften, men synes det er så fint med tre’et så det kommer ofte opp før
Jeg skulle absolutt ha hatt juleplanlegger, men vi har en stor ukeplan på kjøleskapet fra sjarmtroll, og den funker fjell til slikt![]()