Juleplaner..

mari@

Glad i forumet
Hvordan ser dagene deres ut fram mot jul?

Her er mine planer:
Idag - Lade opp[8D] (kanskje rydde litt...men blir vel mest BV...)
Torsdag 20. des - Manuellterapeut, ut og kjøpe juletre[:)] Vaske og rydde...
Fredag 21. des - Vaske og rydde... besøke oldeforeldre, se IDOL[:D]
Lørdag 22. des - Siste innspurt på "vaske og rydde", pynte juletre[:)][:)]
Søndag 23. des - Lille-julaften-feiring hos svigerfar og hans kone med pinnekjøtt[:)]
Mandag 24. des - Julaften-feiring hos min familie med kalkun[:)]
Tirsdag 25. des - 1. juledag-feiring hos svigermor med ribbe[:)]

Her er mine planer:
Idag - Ingen plana... Kose meg heime i stormen lamme sambo og lille guill, kanskje spise taco! 
Torsdag 20. des - Får besøk av ei venninne på dagen kanskje, utlevering av julegava på kvelden.. handle mat.
Fredag 21. des - Kanskje kjøre te tromsø eller hav veis me julegava....vaske litt på dagen regne eg me..
Lørdag 22. des - aner ikkje egentli, lure på om eg må laga potetsalat + div salata!
Søndag 23. des - drar tel foreldran mine.. lillejul aften me rømmegrøt, risengryns grøt og pynting av juletre og legge pakkan under treet hos foreldran mine..
Mandag 24. des - besøk på kirkegården, julemiddag bestående av pinnekjøtt.. PAKKE OPP PAKKAN......
Tirsdag 25. des - Stooooooor julefrokost, koldtbord......... drar hjem tel oss sjøl igjen......

Denne tråden fikk meg til å skjønne hvor kort tid det er igjen til jul.

Her er mine planer:
Idag - var på barseltur(trilletur), kjøpt siste gave og pakke den. Slappe av
Torsdag 20. des - stelle mine negler, dra ned på ligningskontoret og handle inn for jul
Fredag 21. des - Idol, mer rydding...
Lørdag 22. des - handle resten
Søndag 23. des - slappe av og se på tv
Mandag 24. des - dra på kirka og kose oss hjemme på kvelden bare oss 3[:)]
Tirsdag 25. des - julefrokost
Onsdag 26. des - slappe av[:D]
Torsdag 27. des - Slappe av[:D]
Mandag 31. des - på besøk
Puh... Litt av et program[8D]

Å ja, "3 nøtter til Askepott"[:)][:)][:)] Ingen jul uten[;)][:)]

idag - levere nest siste julegave, små-ærender, kose oss hjemme, pakke
Tors 20.des: Levere siste julegave, PAKKE
Fre 21.des: HASTE-PAKKE det siste, dra til bergen med fly
Lør 22.des: Kjøpe de siste julegavene til familien, slappe av hos svigermor
Søn 23.des: pynte juletre, lage julemiddagen
Man 24. des: kooooooooooose oss og siste innspurt på maten
romjula: kose oss med sambos familie
Tors 27.des: fly tilbake til oslo, hente bilen på flyplassen og kjøre rett til hytta på hafjell
romjula: kose oss på hytta med familien min
Nyttårsaften: feire på hytta med 2 søstre med familier.

Har flytta fra huset pga mugg sopp!!! Noe drit, så nå bor vi hos besteforeldrene til samboeren. Så gidder ikke å gjøre noe mer hjemme. Hadde pyntet så fint til jul, men men. Bakt har jeg også........

Mine juleplaner:

Tors 20.des:berre slappe av,og kjøpe juletre[;)]
Fre 21.des:Besøke Bestemoren min sammen med min søster..Sjå Idol[:D]
Lør 22.des:Besøke mormor til min mann...Pynte juletre[:)]
LILLEJULAFTEN:Vi får besøk av foreldrene og svigerforeldrene mine på kvels..Startet dette som tradisjon for 2 år siden..Kjempe koselig[:)]
JULAFTEN: Opp tidleg å sjå ASKEPOTT[:D]Lage grøt til oss før vi kjører innom minn mann siden foreldre ein tur og ønsker god jul og leverer pakker.
Så er det i kirken,deretter skal vi på julemiddag hjå mine foreldre,ete pinnekjøtt..nammmm...[;)]
Her er vi resten av kvelden med mine 3 søsken og deres 7 barn..Blir sikkert kjempe koseligt[;)]
1.juledag:Middag hjå mine svigerforeldre..Oldemor er der og..
2.juledag:Alle mann på frukost hjå mine foreldre...Så tenkte vi å lage vår egen julemiddag heime med svineribbe[;)]

Her er mine planer:
Idag - I dag er både jeg og lillegutt syke[:(] Men ei venninne har vært her og hjulpet meg med småen så jeg har fått rydda og shina litt til jul. Nå i kveld har jeg og sambo vært og handla inn julemat! Mmmm... *sikler når jeg åpner kjøleskapsdøra*
Torsdag 20. des - Skal til gyn. å sette inn hormonspiralen! (forsøk nr. 2 gitt) [:'(] Så blir det vel litt mer ordnings til jul. På kvelden kommer 2 vennepar som drar hjem til familien i jula, på kveldsmat. Må si god jul OSV.. koselig koselig!!
Fredag 21. des - Prøve å få kjøpt siste gavene! Har vel 2-3 igjen.*teller over* Ellers se IDOL og slappe av hjemme!
Lørdag 22. des - Til mamma på middag. Søster og hennes sambo skal feire med familien hans, så da blir det VÅR kveld sammen liksom!
Søndag 23. des - Middag hos oss. Har invitert Mamma og broder'n + et vennepar og deres lille datter! Pynte juletreet!! JIPPI[;)]
Mandag 24. des - På kirkegården å tenne lys og legge en fin krans til Papsen!! Så blir det julefeiring borte hos mamma hele kvelden. Pinnekjøtt og riskrem!! *namminam* Mormor, morfar og en onkel av meg kommer. Pluss broder'n. så da blir vi 7! Digg å ikke være så mange egentlig!
Tirsdag 25. des - Da skal vi til onkel og tante. Vil tippe det blir koldtbord der.
Onsdag 26. des - Skal vi se... da er det den store gå-ut-dagen her. Så vi får se om mamma stiller som barnevakt! Hvis ikke blir det bare kos her hjemme!
Torsdag 27. des - Ribbe her hos oss. Kommer noen venner på besøk.
Fredag 28. des - Til farmor på et eller annet mat styr... tipper smørbrød og LOADS of kaker!!!
Lørdag 29. des - Da reiser vi på HYTTA på fjellet!! GLEDER MEG!! Vi feirer nyttår der og blir til 2.januar. Mamma har kjøpt jacuzzi til terrassen... Oooh.. DEILIG med et glass vin oppi der gitt!! Eller champis for den saks skyld[8D]

Hehe... aldri følt meg så busy som nå når jeg leser over denne lista her!! GOOOOD JUUUL[:D]

Back
Topp