Julepapir i butikkene!!!!!!!!!!!!!!

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Var til byn i dag og på nille hadde de i dag fått frem JULEPAPIR og JULEMERKELAPPER!!!!! Jeg gleder meg veldig til Jul allerede men det syns jeg faktisk er VEL TIDLIG!!!!

[:D]Jeg må innrømme at jeg faktisk er i julestemning jeg altså. I gang med å tenke julegaver og pakkekalender

ORIGINAL: Surregåsa

[:D]Jeg må innrømme at jeg faktisk er i julestemning jeg altså. I gang med å tenke julegaver og pakkekalender

Vel jeg også er begynt å få litt julestemning til tider, men når det komme så tidlig i butikkene så blir en jo nesten lei av å se jula før du får den opp hjemme[:)] satt å laget til julesidene på hjemmesida til isabell i går og da fikk jeg skikklig julestemning, er også begynt å tenke gaver siden jeg har 40 stk i år[&:][8D]

Det er litt vel tidlig. Skal en tur til Oslo siste helga i november, så håper faktisk at julestemningen er kommet opp til da.

Synes de begynner med julepynt og ting tidligere og tidligere hvert år jeg...
Synes de burde holde seg nærmere desember!!

ORIGINAL: Citti

Signerer!! Syns d e så trasig at man blir prakka på jula allerede i oktober, blir jo da lei heile jula før julaften jo..

gleder mæ vilt t sørlandets julebrus kommer ut i butikkene[8D]

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Jeg har begynt å tenke og kjøpe julegaver, men syns det er tidlig med julepapir og sånn, kommer vel snart utstillinger i vinduene, julemarsipan, pepperkaker og sånn[8|] Det kunne de ventet med til november syns jeg[:-]

signerer denne jeg... er så enig...

jeg har 60 julegaver å kjøpe [8|]
men har tida til å kose meg med det,

men tror jeg skal dele innpakkinga i to.[8D]
Bruker å sitte å pakke inn, høre på julemusikk og kose meg

Akkurat det samma som jeg gjør det!!!

Har 20 mindre en deg da;) Men slik er det med stor familie![8D]

Har vel en 20-30 Gaver, men skal lage masse. Syns det er så gøy med juleverksted, julemusikk, kakebaking, julepynting...alt egentlig [:D] Blir glad når jeg tenker på at jeg skal stelle jul til spuddien min. Jeg har egentlig aldri hatt så sterke følelser for at det er tidlig med jul, syns egentlig ikke det gjør noe. Er så julefreak som du får det [:D]

ORIGINAL: Kavring1

ORIGINAL: Citti

enig! man blir jo lei av hele jule greia før den i det hele har begynt[8|]

sign

Back
Topp