Julenisse på juleaften?

Regner med at en eller annen er nisse[8D] Nå virker det som nora er livredd nisser da, ho nekter å se på nissefigurer osv, så vi får se hvordan det går[8D][;)]

ORIGINAL: ..christine..

her gjør det vertfall det. Synest det er så koselig[:)]

Jaaah[:D][:D]

håper d.. vet ikke. 

Nei, vi har ingen tradisjon med nisse. Hadde aldri det da jeg var liten. Alle syns så synd på meg som ikke har hatt nisse, men har virkelig aldri savnet det. Nissen kommer til oss om natten med julestrømpa han, gjennom peisen. Den tradisjonen fører jeg videre til jentene. Mine barn får gavene av dem gavene er fra, vil at de skal takke de personenen som har gitt gaven og ikke nissen....

Julenissen kommer hvert år og hilser på jentene! Men de får bare mandarin og litt godteri [;)] Like koselig hvert år! [:D] (pappa som kler seg ut!)

Ja [:)] ..det vil si, vi besøker nissen i uthuset på formiddagen julaften eller eventuelt på kvelden lillejulaften.
Men nissen skal vi møte i alle fall [;)]

Vi har den tradisjonen i min familie - men da spørs det om vi får tak i nissedress da[:)] Har veldig lyst til at vi får det til - jeg husker helv hvor mye jeg gledet meg der jeg satt og ventet på nissen når jeg var barn[:D]

Ja, det gjør det visst... Ida kommer til å bli livredd, tipper jeg, men onkelen hennes har så fryktelig lyst[:D] Vi får håpe gavene kan gjøre det hele til en litt mindre traumatisk opplevelse[;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi har den tradisjonen i min familie - men da spørs det om vi får tak i nissedress da[:)] Har veldig lyst til at vi får det til - jeg husker helv hvor mye jeg gledet meg der jeg satt og ventet på nissen når jeg var barn[:D]

dra på Rema 1000 [;)]

ORIGINAL: tingeling1

Nei, vi har ingen tradisjon med nisse. Hadde aldri det da jeg var liten. Alle syns så synd på meg som ikke har hatt nisse, men har virkelig aldri savnet det. Nissen kommer til oss om natten med julestrømpa han, gjennom peisen. Den tradisjonen fører jeg videre til jentene. Mine barn får gavene av dem gavene er fra, vil at de skal takke de personenen som har gitt gaven og ikke nissen....

Kjennes ut som jeg kan hive meg litt på denne, enig i den jeg [:)] Ikke tenkt noe over det, men nisse blir det uansett ikke ... ikke noen spes grunn sånn egentlig men...

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: tingeling1

Kjennes ut som jeg kan hive meg litt på denne, enig i den jeg [:)] Ikke tenkt noe over det, men nisse blir det uansett ikke ... ikke noen spes grunn sånn egentlig men...

enig her.. blir vel nissen som er her på natta osv.. det snakka vi om her om dagen i hvertfall..[:D] vi får se[:)]

Back
Topp