Kommer det "nisse" hjem til dere på juleaften, med gaver til barna??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tingeling1
Nei, vi har ingen tradisjon med nisse. Hadde aldri det da jeg var liten. Alle syns så synd på meg som ikke har hatt nisse, men har virkelig aldri savnet det. Nissen kommer til oss om natten med julestrømpa han, gjennom peisen. Den tradisjonen fører jeg videre til jentene. Mine barn får gavene av dem gavene er fra, vil at de skal takke de personenen som har gitt gaven og ikke nissen....
ORIGINAL: KathMor
ORIGINAL: tingeling1
Nei, vi har ingen tradisjon med nisse. Hadde aldri det da jeg var liten. Alle syns så synd på meg som ikke har hatt nisse, men har virkelig aldri savnet det. Nissen kommer til oss om natten med julestrømpa han, gjennom peisen. Den tradisjonen fører jeg videre til jentene. Mine barn får gavene av dem gavene er fra, vil at de skal takke de personenen som har gitt gaven og ikke nissen....
Kjennes ut som jeg kan hive meg litt på denne, enig i den jeg [:)] Ikke tenkt noe over det, men nisse blir det uansett ikke ... ikke noen spes grunn sånn egentlig men...