Julen ;)

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Ka ønsker dere dåke til jul ? Ønsker dere noe til babyen, eller bare til dere og huset :)

Me og ønsker oss penger å gavekort på obs bygg , ska skifte alle dørene i huset etter jul :)

Vi ønsker oss ramme på et bilde jeg har lagd. Ellers har vi ikke store ønskene. Vi trenger sårt nytt servise til kjøkkenet, så vi får ta oss en tur i romjula og se om vi finner oss noe. Har fått penger av mannens familie.

Har bare ønsket oss penger til oppussing :/

Har ønsket oss gavekort slik at vi kan gå litt bananas på januarsalget ;)
Også har vi fått fryser allerede fra min pappa, dette trenger vi virkelig så det var supert :D

Jeg personlig har ønsket meg egenpleie produkter fra Bodyshop, føler jeg virkelig trenger det hehe

Venter tvillinger i mai/juni 2014 <3

Ønsket meg mariusgenser (vet jeg får av svigers, for hun som skulle strikke ville ta mål), figurer til willow tree julekrybbe, "dill og dall", og ny tlf (som jeg kaaanskje tror jeg får av mannen) huff jeg er så fæl til å finne ut hva jeg får til jul på forhånd, er som et lite barn :p

Men idt til spm, så JA, jeg ønsker til meg selv, ikke til baby (h*n får nok når h*n er født, og så er det litt rart å få ting til en som ikke kommer før om et halvt år)

Jeg ønsker meg ting til meg. Synes det er litt tidlig for meg å få ting til babyen. Det er ikke helt virkelig ennå.

Vi har ikke ønsket noe til babyen, men har ønsket oss penger eller gavekort på IKEA for vi skal bytte ut baderomsinnredninga etter jul:-)

Back
Topp