Julen

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg gleder meg til jul! Og allerede nå da.....! Favoritt-tiden min i løpet av hele året <3
Så nå frister det veldig å høre på julemusikk her!

Hvilken julesang er din favoritt?

Jeg er veldig glad i "en stjerne skinner i natt", "when you wish upon a star", "stjernesludd", "gå inte förbi", "when a child is born", "all I want for christmas" og alle de fine norske tradisjonssangene.......og listen går videre!

Jeg og elsker juletida <3 Så koselig med juletre og ikke minst duften av juletre :D

Her i heimen er vi veldig glad i Last Christmas ;) I tillegg elsker jeg Santa Baby hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Å nå fikk jeg lyst til å høre en stjerne skinner i natt, men jeg hører ikke på julemusikk før Advent av prinsipp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åh, gleder meg! Nå er det jo november, så nå kan jeg høre på "november-julecd-en" min. Men litt tidlig enda, vi får komme oss til den 10. først.

Gleder meg virkelig til jul i år, skal feire med min side. Gleder meg til maten jeg er vokst opp med, skal spise og spise og spise. Gleder meg til å vise fram barna til slektninger vi sjelden ser, hilse på fettere og kusiner, tanter og onkler, jeg ikke har sett siden jula for to år siden. Skal bli finfin jul i år!

ja gleder meg til jul også =) vet ikke hvor det blir feira i år, enten hos hans familie, eller en av mine, mor og far skilt så her har det vert annenhver.
koslig for lillesnuppa nå som hun er litt eldre og det er spennende for henne med pynt, stemning, musikk, gaver, god mat og julekaker. hun får kalender i år, gleder meg til å se hva hun syns:)

aaahh, julesanger ja, må være de klassiske norske ja, o helga natt er jo nydelig, glade jul, en stjerne skinner, tusen julelys. og noen utenlandske som the little drummer boy=)

Jeg elsker julen...ser dere ikke at jeg har fått opp "nedtellingen" på julen også under babyen:D

Hihi...så kjekt! :)

Jeg har allerede kjøpt noen julegaver jeg! *deilig*

Jeg gleder meg til jul, men haaaaater det julegavekjøret! Like blakk og like stressa hvert år :p

Jeg og gleder meg masse til Jul :D Kan nesten ikke vente med og pynte og styre til jul snart ;)
I år skal jeg og kjæresten og barna mine være hjemme her hos oss bare vi 4 tror jeg.. gleder meg til og lage mat og styre på :D
håper og bli ferdig med alle julegavene nå i november, men som alltid kan jeg vel bare drømme om det :p haha
Ellers er det så mange julesanger jeg liker, alle er koselige og høre på.. :D

Jeg elsker julen og gleder meg enormt til desember :) Skal prøve å utnytte sykmeldingsperioden og handle julegaver, så jeg blir ferdig i november.. Optimist!!!

Jeg glede meg og veldig til jul<3 da skal vi fortelle den store nyheten<3 også er det så deilig og være ferdig med julegaver så vi bare kan slappe av og kose oss i desember<3

ELSKER julen! Ååh som jeg gleder meg.❤❤

Ææælska jula ♥
gleder meg som en unge :)

Elsker julen :) gleder meg i hel t advent :);) ska feire her i år, mamma min stefar og lillebroren min på 12 :) flyttet i nytt hus nå i juni, så vil være hjemme :)

Eeeeeeelsker julen og aller helst førjulstiden. Jeg gråter hver gang jeg hører Himmel På Jord, så tror den må være øverst på favot\rittjulesanglisten.. Ellers er jeg veldig glad i en stjerne skinner i natt.

Gleder meg masse til jul. Har så lyst til å pakke inn alle gavene allerede, for de er nemlig ferdigkjøpt. Men vil vente så lenge som mulig for å få skikkelig julestemning når det nærmer seg. Kako med krem, gløgg og pepperkaker når man pakker inn gavene er såååå koselig!

Da har jeg begynt på adventskalendergavene.. :) Jeg og mannen har laget kalender til hverandre de siste årene. Det er SÅÅ koselig ❤

Back
Topp