Julen er på vei !!!!!

luxusmamma

Betatt av forumet
Har kjøpt julebrus og kakemenn på butikken!! 
Gleder meg sånn til jul emoticon !!!
Bakte lussekatter her hinn dagen og det var driiit godt emoticon

Noen flere som har fått julen på hjernen????
** Sladrer med moto2 **

Det er sååå kos :) Selv har eg kjøpt jule gardiner som eg skal ha på kjøkken,juleduk til å ha på kjøkken og julesengesett til meg og mannen Ellllsker jula og gleder meg sååå masse

Ja, det begynner å komme seg. Gleder meg til å bake julekaker sammen med tulla her hjemme. Spise julemat, drikke julebrus osv

Her sys d adventkalender
kalendergavene e snart ferdig kjøpt inn t begge guttane
julegaver e kjøpt inn å ligge ferdig innpakka
pepperkaker har odin begynt å spisa etter me fant på butikken
å colaen har fått nisse på

så jaaaaa JIPPI snart jul :)

å ja æi glede mæi masse til jul!!!!!
Har kjøpt en del julehefter med masse gode juleideer i. Glede mæi så til å pynte her hjemme. E første året vi skal feire jul her nede i Sandnes. Har bestandig reist hjem til familie i nordnorge i jula, men får jo ikke reise så seint i svangerskapet så da blir det jul her:)

Kjenne æi fikk lyst på julebrus og sån julenisseskum no:)

Fru Håttentått skrev:
Det er sååå kos :) Selv har eg kjøpt jule gardiner som eg skal ha på kjøkken,juleduk til å ha på kjøkken og julesengesett til meg og mannen Ellllsker jula og gleder meg sååå masse

Hvor fant du julesengesett hen? :)

Gleder meg veldig til jul, men har ikke hatt noe julesteming før i går. Da kom det litt snø, og vi måtte over Ifjordfjellet fordi vi skulle til Tana, og over fjellet var det så fint å lyst. Hadde julestemning i hele går! Borte i dag sammen med snøen som var. Plutselig ble det mildt (11 gr.) her. Gleder meg til det blit hvitt og fint :-)

jeg også gleder meg masse til jul :D skal være hjemme til foreldrene mine, og det er jul for meg ;) gleder meg på mandariner og julebrus, spiser eller drikker ikke det før julaften jeg ;)
også gløgg :D

jeg også lurer på hvor du har kjøpt sengesettet???????? :)

Jeg har ikke jul på hjernen , men gleder meg veldig

Julebrus, nam, nam.... Noen som vet hvor de selger sukkerfri julebrus???

Oi ja, nja har ikke akkurat blitt opptatt av å forberede for jul her. Blir faktiak første året som sambo og jeg feirer jul sammen (etter 7 år sammen!). Vi har alltid snakket om at vi skal feire sammen men det har alltid endt med at vi reiser hver for seg allikevel. Har mest å gjøre med at vi har langt hjem begge to og det er en av de få ganger vi tar oss tid til å reise hjem. I tillegg så har ikke jeg kunnet slippe tanken på at jeg ikke får svensk julemat et år!

Men i år gar vi ikke noe "valg". Det skal bli kjempehyggelig altså, jeg har alltid savnet å ikke være sammen med min kjære. Foreløpig så ser det ut til å bli kun han og jeg, men ting kan fort endre seg :-)

Har ikke begynt med noe enda, men jeg og søstern skal ha juleverksted snart. Og da skal vi lage julepynt og julekort :D
Gleder meg masse!

Takk for link til sengesett! Bare lurer fælt på om de vil passe til dyner på 220... Eller om det blir veldig kort... :(

Hjelpes. Ikke helt begynt med juleting enda. Syns oktober er altfor tidlig. Sniker den nok gradvis inn fra midten av november. Men julekortene må jeg snart begynne å tenke på om jeg skal scrappe dem i år også. Men blir nok i november. Kan jo ikke dele de ut før desember uansett;)

Ble veldig i julemodus nå da jeg leser om julegardiner og pynt her. Har fått kjøpt et par julegaver, men er langt fra mål enda. Ble sugen på å sy fine julegardiner nå også...

~Effy~ skrev:
Julebrus, nam, nam.... Noen som vet hvor de selger sukkerfri julebrus???

Sukkerfri julebrus selges på kiwi ihvertfall :) Rudolf og nissen heter merket. Coca Cola har også en sukkerfri variant :D

Jeg merker at den linken kan bli dyr for min egen del. Jeg er veldig glad i å shoppe på internett :D Har ikke begynt å tenke så mye på jul enda, 3 julegaver er i boks, ellers ingenting. Men det kommer nokk når det nærmer seg litt mer :D

Back
Topp