Julen er over

Godt nyttår! Ja er helt skremmende! Vi har en 1 åring i hus om 2 1/2 måned!! [emoji23][emoji2] Hvor har tiden blitt av!!? Tenkte å rydde bort jula i dag eller i morgen [emoji4]

Jula er over og i dag har det kommet masse snø, skikkelig julestemning. Bare litt for seint :p
Rydda bort jula i dag. Synes det det er skikkelig koselig med jul, og den skal vel egentlig stå til 13. dag jul. Men liker å rydde plass til det nye året.

Godt nytt år ja, foresten :)

Godt nyttår!

Vi rydda bort jula 30 desember :p Vi pynta tidlig i år (har falskt tre), så 30. var jeg lei julepynten og treet! Også lei av å hindre at lillegutt reiv ned pynt på juletreet :p

Godt nytt år! Her har jeg hatt lyst til å pakke bort jula siden 2. juledag... Men den er her enda, ryker nok i morgen tror jeg. Så begynner jeg vel å glede meg til neste jul om noen uker kjenner jeg meg rett :P :)

Godt nyttår!

Vi ryddet bort alt før kl 12 i går, ble litt lei av rotet :)

Godt nytt år[emoji4] her blei jula pakka vekk 1 januar:)

Godt nytt år :)

Jeg er litt gammeldags og holder på jula til 13.dag jul. Men vi skal reise til syden til helgen så mulig jeg tar julepynten et par dager før.

Vi sliter med forkjølelse her nå så tror jeg drøyer det til vi føler oss litt bedre :)
Åssen farger bytter dere til på gardiner?
Får ikke heeelt bestemt meg :P

Rydda bort jula med en gang nyttårsaften var overstått. Vært syk hele romjula med omgangssyken, så var rimelig lei av den jula :p

Back
Topp