Julen 2011

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Hvordan har deres julefeiring vært?? Og fikk deres små noe fint til jul? 

Julefeiringen vår gikk strålendes til tross for en feber syk liten gutt.. Vi har feiret selve julekvelden hos en tante av meg, mens vi de andre dagene har vært en dag hos familien til pappaen og en dag hos min familie. Så imorgen ser vi frem til en rolig dag, men en liten tur for å bytte noen julegaver..

Her fikk han blant annet en cars-bobbybil, 3 radiostyrte biler (skal bytte en i Duplo), en sånn liten skjønn verktøysbenk, en lekehund, bok og selvfølgelig noe klær.

Håper dere alle har hatt en strålendes julefeiring!

Klem.
 
Vår ble ikke så veldig bra egentlig. Marius var syk og ville ikke ha hverken mat eller drikke og bare hylte og skrek ved bordet. Da vil skulle åpne pakkene, var han så trøtt og sliten av vi bare måtte legge han. Vi andre hadde det hyggelig da og Marius fikk masse fint :-)
 
Vi hadde det kjempefint på julaften.
Hadde invitert svigers,  mamma, stefaren min og mine to brødre. Svigers fikk desverre omgangssjuka så de fikk ikke vært med oss.
Men vi koste oss veldig vi som var her. Vesla var superblid hele dagen, og storkosa seg :)

Masse fint fikk hun også. Svigers kom i går med et lass med gaver (Tror jentungen fikk 6gaver av de....) så da fikk hu jammen pakke opp litt da også ;)
 
Vi hadde det helt toppers :) Han fikk masse fint til jul,leker,klær,penger,motorsykkel Harly gynge av oss :) Vi feiret med svigerfamilien i barndomshjemmet til gubbe!
Sønnen var oppe til 00 15.han åpna alle gaver selv og var så fornøyd.Vi pakka opp i 3 timer.
Sent ble det men det er en gang i året og da skulle han slippe og legge seg halv 8.
Han var blid hele kvelden. :)
 
Julaften var super fin. Vesla fikk mye fint og elsker å pakke opp pakker, til og med mine hun spiste julepølse, poter, saus, surkål og tyttebær. Og riskrem var virkelig favoritt.Litt overtrøtt den kvelden. Ble sen legging.men kansje ikke så rart
 
Her hadde vi en kjempe fin kveld  hadde mamma og de her og kosa oss hele dagen.

Alle 3 ungene fikk veldig mye fine gaver, alle 3 fikk saccosekk noe som var veldig populært 
 
Her va julen kjempe koselig, Håvar va klar for sengå kl halv 9 men d va heilt greit.
Me feira sammen me mamma, pappa, lillebroren min + min farmor å farfar.

Håvar fikk supermye fint.
Little people safari bil, sjørøverbåt å bondegård
fisher price aktivitetskrokodille me tilbehør
klær
penger
++++
 
Back
Topp