Julen 2011

Monolit

Betatt av forumet
Fikk du det du ønsket deg til jul?

ja, jeg er fornøyd. men i år visste jeg hva jeg fikk, det var jeg som var å handlet den, og det tok bort litt av gleden for å si det slik

Jeg er alltid fornøyd :-)
Fikk masse nyttig til huset vi skal overta om 1 måned til :-D

Juice skrev:
Jeg er alltid fornøyd :-)
Fikk masse nyttig til huset vi skal overta om 1 måned til :-D

Deilig. Pusser dere opp før dere flytter inn, eller?

Ja, jeg er helt overveldet over hvor mye fint jeg fikk!
Og guttungen fikk seg helt ny garderobe, fra innerst til ytterst. Trenger ikke kjøpe klær til han før til våren... så etter en tur til byen idag var det lillesnupp i magen som fikk seg litt nye klær, og JEG et plagg! Ikke guttungen for en gangs skyld - han må jo rekke å bruke alle klærne sine...

Ja! Og da tenker jeg ikke på gavene i det hele tatt. Selv om jeg er strålende fornøyd med det jeg fikk.

Jeg ønska meg en fin julaften med sønnen min, og det fikk jeg :-D
Jeg ønska meg en fin julaften med sambo, og det fikk jeg :-D
Og til slutt, men veldig viktig.. Jeg ønska at pappa skulle komme edru, og det gjorde han.
Så alt i alt var det en kjempefin kveld med familien :-D

bakemamma skrev:
Ja! Og da tenker jeg ikke på gavene i det hele tatt. Selv om jeg er strålende fornøyd med det jeg fikk.

Jeg ønska meg en fin julaften med sønnen min, og det fikk jeg :-D
Jeg ønska meg en fin julaften med sambo, og det fikk jeg :-D
Og til slutt, men veldig viktig.. Jeg ønska at pappa skulle komme edru, og det gjorde han.
Så alt i alt var det en kjempefin kveld med familien :-D

Veldig bra av faren din.
Rørende å høre et slikt ønske, det er en problemstilling som faktisk ikke finnes i mange menneskers hode....

Monolit skrev:

Veldig bra av faren din.
Rørende å høre et slikt ønske, det er en problemstilling som faktisk ikke finnes i mange menneskers hode....

Tror faktisk det er første gang jeg kan huske hvor han ikke har kommet full, eller blitt full på julaften.
Derfor blir det ikke servert alkohol her i huset under noen omstendigheter. Og ikke skal det drikkes så lenge unger er i hus :-)

Vi har hatt en veldig koselig og avslappet jul, første jul og nyttår etter vi ble sammen og vi har storkost oss :)

Back
Topp