Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nates Mamma
Vi spiser lutefisk på julaften, ribbe 1.dag og vet ikke nyttårsaften for vi vet ikke om vi skal være hos svigers, mine foreldre eller her hjemme. Og så blir det jo sef kalkun, rype og pinnekjøtt i løpet av romjula.
vi hadde kalkun som thanxgiving middag forrige helg, i dag skal vi ha pinnekjøtt, og så har vi hatt 2 dager med lutefisk allerede. EEEEEEEEEEELSKER JUL!!!!!!!!
Vi spiser lutefisk på julaften, ribbe 1.dag og vet ikke nyttårsaften for vi vet ikke om vi skal være hos svigers, mine foreldre eller her hjemme. Og så blir det jo sef kalkun, rype og pinnekjøtt i løpet av romjula.
vi hadde kalkun som thanxgiving middag forrige helg, i dag skal vi ha pinnekjøtt, og så har vi hatt 2 dager med lutefisk allerede. EEEEEEEEEEELSKER JUL!!!!!!!!
også glemte jeg å nevne: Lutefisk til frokost 1.juledag.....med klingefat. NAMNAMNAMNAM
ORIGINAL: JULIANNE og LEON
ORIGINAL: Isolde92
Julafton... Kalt bord (julskinka, janssons frestelse, omelett, sill, leverpastej, köttbullar, prinskorv, rødbetssallad, ägg m reker, lax, hembakt bröd... mm.mm.mm.) sen måste vi tydligen ha ribbe å pinnekjøtt oxå [;)] ([:'(])
Nyår ----- aldrig kalkun mer... en tørr å trist maträtt om du frågar mig [&o]
Det blir røkt ell gravat elghjerte på toast med pepparotsrøra (tror jag), ädelostinbakad fläskfilé å potatisgrateng til dessert vitchoklad/youhurt pannacotta med limemarinerade bringebär.
ikke om den blir laget ordentlig[:D][:D][:D][:D] eeeelsker kalkun jeg, ikke tør i det hele tatt[:D][:D] ...men har smakt den tør ja[:'(]
ORIGINAL: Tinka og Noah
dæven å mye til mat dere eter a!
jula er kanskje årstiden jeg spiser minst. det er så mye god mat at jeg blir så mett bare å se på.
julegodis og kaker spiser jeg ikke. bare en liten middag tallerken på julaften[;)]
jeg blir fort kvalm av fet mat. tror det er derfor[8|]