Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mi var nesten 11 mnd i fjor, hun fikk smake tilbehør uten salt (potet og grønnsaker), og hun fikk dessert (vi hadde fruktsalat, så det var innafor).
I år er hun nesten to og nå får hun vel smake på det meste. Vi spiser pinnekjøtt, men har alltid litt kjøttpølse ved siden av, akkurat pinnekjøttet bør hun vel ikke få mer enn en liten smak av.
Min sønn skal få smake litt av ribbe kjøttet, og alt tilbehøret, vil ikke gi pinnekjøtt da det er veldig salt. men smake litt av julemiddagen skal han få . han er da 9 månder.
Får smake på alt fra han er 4 mnd. Ikke store smakene, typ spissen av en ts. Har gjort dette med alle barna mine foruten om en, og virker som det har påvirket deres forhold til mat senere. De tre som har fått smake på ALT spiser alt og har stor glede av å finne og prøve nye smaker/ mat, en av de jobber faktisk med mat... mens yngste som jeg var mere forsiktig med er kresen som fy og er direkte redd/ vegrer seg for å prøve nytt....