Julemiddag :)

saya2009og2012

Glad i forumet
Hva spiser dere på juleaften :) ??

Hos oss er det ribbe med tilbehør som er tradisjon, men kunne godt tenkt meg pinnekjøtt da også :)

P I N N E K J Ø T T <3

Ribbe, medisterkaker, medisterpølser og riskrem!

Ribbe til de som spiser svin, roastbeef til meg og julepølse av kalkun :)) Nammenam

Tossa skrev:
P I N N E K J Ø T T <3

sign!!! 
ingen over ingen ved siden av!!!!!!!!!!!!!

Ribbe, medisterkaker, medisterpølser og riskrem <3
Pinnekjøtt blir det i romjula :)

OG KALKUN PÅ NYTTPRSAFTEN! <3<3

Pinnekjøtt :D

her er det ribbe ;) men svigers skal hit i år, og de bruker å ha med litt pinnekjøtt også ;) så myyyyye mat

Vi har litt av "alt" vi, et skikkelig etegilde!
Pinnekjøtt (favoritten min)
Dampet svineribbe (skåret i små stykker og dampet sammen med pinnekjøttet)
Helstekt familieribbe med sprø svor
Julepølse
Svinemør
Og så MÅ jeg ha kålrabistappe, surkål og rødkål til! Får vann i munnen her nå jeg :-)

Pinnekjøtt, ribbe og vigramør <3 <3 og selvsagt kålrabistappe og poteter, og kanskje noen sossiser.. selv spiser jeg bare pinnekjøtt, sprø svor, vigramør og rabbestappe :D

Her blir det ribbe, medisterkaker, sossier, rosenkål(viktig), tyttebærsyltetøy, brun saus, poteter og surkål. Også riskrem til dessert :)
I år kommer farmor og farfar også, så da blir det kake og kromkaker også :) jeey

Både min og samboers familie har pinnekjøtt på julaften, så det er ganske greit :)
Er veldig gla i det begge to. Gleder meg! Bare 1 uke igjen! :D

Ribbe, medisterkaker og medisterpølser, med tilbehør.I år skal vi til pappa så da blir det lutefisk til forret noe jeg ikke spiser. Til dessert blir det både riskrem og multekrem og Nyttårsaften er det Kalkun :D

Vi har 2 alternativer på julaften:
-samboer og hans familie spiser ribbe, julepølse og medisterkaker m/tilbehør
-min famile spiser lutefisk namnam...

Til dessert spiser vi multekrem med skrull

Pinnekjøtt!! Ingenting annet som er lov på julaften!

Her blir det Svineribbe, pinnekjøtt, medisterkaker,pølser, div mør typer å hjemmelaget alt tilbehør:)

I år skal vi til søsteren min, så da tror jeg det blir ribbe... Annenhvert år er vi hos oss, og da lager vi kalkun, og så tar svigermor med pinnekjøtt :) Elsker kalkun til jul jeg!

Skulle helst hatt pinnekjøtt, men det blir ribbe. Skal spise pinnekjøtt to ganger etter julaften (og i dag!!!) så da er jula redda.

Ribbe med alt av godt tilbehør der!!!
Og nyttårsaften er det kalkun!!!!Gleder meg til jul altså<3

Back
Topp