Julemat

Vintergullnr2

Elsker forumet
Hva spiser dere på juleaften???
Her i huset kommer det ikke på tale med noe annet enn pinnekjøtt!!!

hjemme har mi alltid fisket torsken selv[:D]så det er en selvfølge på julaften for oss[:D]men i år blir det kanskje torska og ribbe..kommer ann på om broren til sambo skal vær hos oss..han nekter å komme hvis ikke det er ribbe..men han har søkt på jobb off shore..og får ikke svar før lille julaften visst..så mi må vente å sjå[;)]men jeg er veldig glad i torsk på julaften,er no spess med en torsk på 6-10kilo en har fanget selv[;)][:D][:)]og matet opp[;)]

ORIGINAL: smyga

hjemme har mi alltid fisket torsken selv[:D]så det er en selvfølge på julaften for oss[:D]men i år blir det kanskje torska og ribbe..kommer ann på om broren til sambo skal vær hos oss..han nekter å komme hvis ikke det er ribbe..men han har søkt på jobb off shore..og får ikke svar før lille julaften visst..så mi må vente å sjå[;)]men jeg er veldig glad i torsk på julaften,er no spess med en torsk på 6-10kilo en har fanget selv[;)][:D][:)]og matet opp[;)]

TORSK!!!!! Du er gal!!!! Tror jeg hadde DØD hvis jeg hadde måtte spist det på julaften!!!! hehehe
Bra vi er forskjellige [:D][:D][:D]

Blir nok svineribbe her, men er vant med pinnekjøtt. Hadde jeg fått velge hadde jeg valgy lutefisk.

Her er det fast med ribbe på julaften og pinnekjøtt 2. juledag...

ORIGINAL: malien

Pinnekjøtt[;)] Utrolig godt!! Gleder meg[:)]

vi har pleid å ha annenhver jul med ribbe og kalkun, men de siste årene har vi hatt ribbe på julaften, og heller kalkun på nyttårsaften. Vi prøvde pinnekjøtt på nyttårsaften et år, men det ble helt feil!! Merkelig med tradisjoner ja!! Må ha den vante lukten i huset, ellers kommer ikke den gode julestemningen [:)]

Back
Topp