Julemat

Candymom99

Andre møte med forumet
Hei hei,

Lurer rett og slett på om det er andre som har tjuvsmakt på pinnekjøtt i år? Og plutselig ikke kan fordra smaken? :dead:Var helt grusomt i dag, og tenker da hvordan skal dette gå selve julaften? Noen som har tips? Eller blir det å måtte stå over? :wideyed:

Skal feire julaften til svigers og de spiser pinnekjøtt. Er ikke så glad i det, og med den kvalmen jeg har nå så ser jeg for meg å ligge på rommet med vinduet åpent heelt frem til vi skal sette oss faktisk :yuck: Og må jeg ta frem et rundstykke med ost istedet så får det gå helt fint i år.

Vi har både ribbe, medisterkaker, skinkestek OG pinnekjøtt fordi folk liker forskjellig :p alle tar med litt hver. Ta med noe du liker :)

Har smakt, flere ganger, og liker set heldigvis enda. Men spiste meg IGJEN alt for mett!:mask: Håper ikke smaksløkene ombestemmer seg til jul, jeg elsker julemat!!

Skal ha første julemiddag neste helg. Gleder meg allerede. Mest til kålrotstappa da, og pinnekjøtt. Nam!! :happy:

I det første svangerskapet mitt fikk jeg skikkelig cravings på pinnekjøtt. Husker at svigermor dro land og strand rundt for å få tak i det i juli, og vi satt på verandaen i 25+ og spiste pinnekjøtt :laughing002 Regner med det går greit denne gangen også!

Spiste pinnekjøtt i går, smakte like godt som alltid :) Håper det gjør det på julaften også!

Første gang jeg var gravid smakte derimot mølje, som vi spiser rett før jul, helt forferdelig! Håper det smaker normalt siden jeg denne gangen har kommet kortere på vei.

Back
Topp