N
*Nyperose*
Guest
Noen som har vært der?
Hvor lang tid sånn ca bruker man der?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er der hvert år.Noen som har vært der?
Har ikke vært der, men håper å få dratt neste helg. Ser så koselig utNoen som har vært der?
Ja, er der hvert år.
Vil si mellom 2-4 timer. Spørs om dere skal gjøre noe spesielt. Er ganske stort.. Mye å se og spiseHest og kjerre etc. Du MÅ kjøpe sånne lapper fra bakeren i et lite hus.. Med smør! Er såå gode! Koster 25-30 kr stykket
![]()
Ja, er der hvert år.
Vil si mellom 2-4 timer. Spørs om dere skal gjøre noe spesielt. Er ganske stort.. Mye å se og spiseHest og kjerre etc. Du MÅ kjøpe sånne lapper fra bakeren i et lite hus.. Med smør! Er såå gode! Koster 25-30 kr stykket
![]()
Helt perfekt tidSå bra, vi skal dit i morgen også skal eldstemann i en bursdag midt på dagen så da har vi ca 2,5-3 timer før vi må dra igjen. Men sikkert passe da
Ja, det er detEr det boder med salg av ting og sånn også? Vurderer å ta en tur![]()
Ja, det er det![]()
Masse forskjellig håndverk, julekaker og gløgg, gammeldagse drops, kandiserte epler etc![]()
Altfor mye fristelser syntes jeg![]()
Du burde ta turen!
Helt perfekt tidskulle egentlig selv i morgen. Men er på nattevakt til kl 8, så da må jeg sove
![]()
Håper dere liker det og får en fin dag![]()
En del folk er detEr det mye mennesker der?Sånn at det er plagsomt å gå rundt
![]()
Så hyggelig å høreVar veldig koselig, kommer definitivt å dra tilbake neste år
Så hyggelig å høre![]()
Var det mye fint i bodene?![]()
Skal dit neste søndag![]()
Er vel ganske stive priser eller?Ja det syns jeg, kjøpte strikkede votter til barna, men kunne fint ha kjøpt mer