julemamma

olsenbanden2

Betatt av forumet
Hei, hvordan går det? Jeg vet ikke om jeg fikk svart på forrige mail. Mye som skjer om dagen... hehe. Alt går i ett, storkoser oss m lille Emmy. Håper dere også har det bra!

Du er kanskje ikke så ofte her inne? Har vært her lite i det siste jeg også.

Klem Helene..og lille Emily (som krabber, reiser seg, sitter, går langs bordet og krabber opp trappen..hehe, tiden går så utrolig fort altså)

Heisann[:D] Så koselig at dere har det bra. Jeg husker jo Emiliy som kjempesøt, liten baby med masse svart hår[:D] 

Emilie har blitt stor jente, krabber rundt i stor fart... vi har vært en del i Trondheim i sommer, men nå er vi hjemme og koser oss med finværet her[:)]

Vi holder kontakten, artig at jentene våre er født samme dag på samme sykehus... og begge kom vel ut nødutgangen også, så vidt jeg husker:)

hehe.. ja det stemmer det! Vi gikk som gamle menn,mens d andre som gess. Nå har Emily vært syk for første gang, hatt feber osv. Så har både Thomas og jeg blitt smittet. Heldigvis har Emmy en pernsonert grandma (hehe) så hun ble hentet i dag, så vi fikk slappet av litt.

Hvordan går det med Emilie da?

Ja, vi gikk virkelig krokrygget de første dagene.. hehe..

Emilie har også vært syk i helgen.. Feber, utslett kom idag, så regner med det er den 4. barnesykdom. Og tenner på vei i tillegg... Så litt slitsomt!

God bedring til dere da!

Back
Topp