Julelys ute

opus dei

Elsker forumet
Synes faktisk det blir fler og fler som bruker utallige lys med ulike farger (blått, grønt, rødt, gult etc..) både i lenker, rundt garasjen, rundt verandaen, i alle vinduer, i trær, på ulike figurer, i hekker og div. I tillegg er det mange som blinker som discolys.
Jeg synes det rett og slett er så lite pent enkelte steder. Et tre el. en liten lenke på verandaen er alright, men noen ser seg ikke berget i det hele tatt. Det tar på en måte helt av.
"Less is more" er min mening.

Enig!!! Syns det tar helt av for enkelte!!
Vi har aldri brukt noe ute! Men i år fikk vi utelys i julegave, så det blir vel til at vi prøver det ut neste år tenker je!![;)]

Enig med deg[:)]

Selv liker jeg kun når det er små klare pærer på feks trær....
Innbiller meg at det ser ut som gullsnø[8D][:D][:D][:D]

Less is more....[;)]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Enig!!! Syns det tar helt av for enkelte!!
Vi har aldri brukt noe ute! Men i år fikk vi utelys i julegave, så det blir vel til at vi prøver det ut neste år tenker je!![;)]

Sign, bare vi kjøpte utelys sjøl i år[:D] vanlig enkel strimmler med forskjellige måter og vise de, men alle er samme farge da.... vanlig hvit[:D][:D][:D]

ORIGINAL: opus dei

Synes faktisk det blir fler og fler som bruker utallige lys med ulike farger (blått, grønt, rødt, gult etc..) både i lenker, rundt garasjen, rundt verandaen, i alle vinduer, i trær, på ulike figurer, i hekker og div. I tillegg er det mange som blinker som discolys.
Jeg synes det rett og slett er så lite pent enkelte steder. Et tre el. en liten lenke på verandaen er alright, men noen ser seg ikke berget i det hele tatt. Det tar på en måte helt av.

signerer, det ligner mere på sirkus, slikt får jeg ikke julestemning av, men jeg elsker snølykter og hjemmelaget islykter etc.

Men come on....!!! Liker dere ikke amerikansk jul??? Synest det er meeeeget stilig når folk har masse lys ute. Men det må ha symmetri... Det kan ikke bare være kastet opp på husveggen... [:D]

ORIGINAL: Tidligere_MR.Lindaen

Men come on....!!! Liker dere ikke amerikansk jul??? Synest det er meeeeget stilig når folk har masse lys ute. Men det må ha symmetri... Det kan ikke bare være kastet opp på husveggen... [:D]

Nei![:D]
Jeg liker ikke amerikansk jul! Alt for mye glam for min del[:D]

Not in the hole taken[8D][:)]

noe sånt?[:D]

Jeg pynter heller minimalistisk (enkelt tre med blanke lys, fakler ved inngangspartiet) med det bryr meg midt på ryggen hva de andre gjør.. Alle har ikke samme smak, og hvis de syns det er lekkert så har jo ikke jeg eller noen andre rett til å nekte dem..

Er en tradisjon her å kjøre til en spesiell gate og le av hvor jævlig det ser ut.. Grusomt! [&:][:D]

ORIGINAL: theolin

Hey.... Alt med måte da... [8D]

Mye usmaklig der ute ja.. For det første er det helt jævlig med blinkende lys, for det andre så har de ofte ikke noe plan over greiene, bare kleiser det opp i hytt og pine, ikke noe pent..

ORIGINAL: MarcElia

Jeg pynter heller minimalistisk (enkelt tre med blanke lys, fakler ved inngangspartiet) med det bryr meg midt på ryggen hva de andre gjør.. Alle har ikke samme smak, og hvis de syns det er lekkert så har jo ikke jeg eller noen andre rett til å nekte dem..

Er en tradisjon her å kjøre til en spesiell gate og le av hvor jævlig det ser ut.. Grusomt! [&:][:D]

Nåja, jeg hadde syntes det var jøvlig forstyrrende om naboen rett over gata hadde surra lysledninger rundt hele huset og det blinka som rene diskoteket. Finnes noen sånne rundt om og jeg tenker hver gang vi kjører forbi at jammen er jeg glad de der ikke er naboene mine. Ser jo de blinkende ledningene i mils omkrets omtrent, tenk å ha dem rett utenfor stuevinduet liksom.. [:o]

Jeg synes det er fint med masse julelys, men det må være ordnet i system, med mange forskjellige pærer, ujevne linjer og blinkelys synes jeg det blir ganske harry.

Her f.eks er det jo system, og da synes jeg det ser fint ut selv om det er mange lys. [:D][:D]

Og her er enda ett fint ett:

Helt enig med deg. Jeg synst flere er hesslige. I alle fall de lysende nissene på slede som folk henger opp på husveggene sine. Det er direkte stygt, og lys som blinker er verre.

Vi har selv to busker ute med lys i. Det er vanlige lys og ingen blinking eller lys i forskjellige farger.

Har hage i hagen vår vi, ikke diskotek. glad vi ikke har naboer som liker blinking[:D]

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: opus dei

Syntes du ikke dette er lækkert altså? http://www.ringblad.no/liv/article4011245.ece  [8D]

Helt klart noe for meg[8D][:)]

ORIGINAL: theolin

Syntes det er drit stiligt[:D] vi skulle hatt enda mer amerikansk over oss..kommer nok med åra..juuuhhuu i digg[;)][:D]

Lys i eitt tre utanfor huset er fint tykkjer eg, eller litt på verandaen.
Men farga lys og masse lys er blodharry etter min smak. 

Back
Topp