julelunsj hos Dragemamma

Celene

Elsker forumet
Ho ho :) (les med julenisse stemme)

Nå gleder jeg meg til å se alle som skal på lunsjen.
Virker som alle knøttene har vokst og begynt med både tydelig pludring, smiling og litt latter :) tror dette kan bli livatt og super hyggelig.

Dragemamma- Eller Bragemorsan :D Har du tenkt no mer på hva du vil vi skal ta med... ??

Jeg er så klar, at treffet helst skulle vært i går :) hihi

ORIGINAL: Dragemamma

Jeg har tenkt svært lite[:D]

Men om vi som skal være med tar med ett pålegg hver? Så står jeg for brød, te og kaffe??

For å unngå at alle tar med samme pålegget kan vi vel "melde oss på" her. og skrive hvilket pålegg du tar med??

Det var smart[;)], så lager vi et lite "julekoldtbord"...nam,nam...

Hmmm, må tenke litt på hva jeg skal ta med....hmmmm...noe godt[8D]

*tenke, tenke*....det er visst helt tomt oppi bollen min...kommer tilbake...

Jeg og Vetle kommer selvfølgelig[;)]

Håkon og jeg blir gjerne med [:)]

men hva skal vi ta med tro.... noe spekemat kanskje? eller kan ikke dere ammende spise det?

jeg tror vi ammegirls kan spise det :) Ellen.

17 desember :)

Nå svarer jeg for deg DRagemamma :)... men jeg våkna på sofaen nå.. måtte sjekke bv før jeg kryper oppi senga..

Kan ikke huske noen tid... :)

så det kan du Bestemme Dragemamma :) er jo TROSSALT hos deg..

(er bare jeg som er i så julehumør )

kjempe gøy med flere.. :D

er hyggelig å få ansikter bak nickene :D

Forslag til flere typer pålegg hvis noen vil ta med?

sylte, juleskinke, ost av div typer.

Sånn siden det er julelunsj [:)]

Nå har jeg kikket på matprat.no og funnet ut noe som ser godt ut[8D], er litt tapas-aktig, men smaker sikkert godt, tror jeg.....lefseruller (med lammerull) og syltepinner. Kan jeg ta med det? Eller skal jeg ta med litt salat i stedet???[8|] Eller gravlaks og sennepsaus?? HVA VIL DERE HA??? (obs capslock)

ORIGINAL: Dragemamma

ORIGINAL: Benz

Nå har jeg kikket på matprat.no og funnet ut noe som ser godt ut[8D], er litt tapas-aktig, men smaker sikkert godt, tror jeg.....lefseruller (med lammerull) og syltepinner. Kan jeg ta med det? Eller skal jeg ta med litt salat i stedet???[8|] Eller gravlaks og sennepsaus?? HVA VIL DERE HA??? (obs capslock)

Hehe.. har du temperement på kvelden eller [:D] hihi...

Ta med det du har mest lyst på du!![:D]
Alle tar jo med noe de liker, så alle finner i alle fall en ting på bordet som de liker[;)]
(men for min del er ikke jeg så glad i fisk[8|])

He,he...neida, ikke sint eller noe, kom bare borti tasten, og satt med Tinius på fanget samtidig, så orket ikke gjøre det om....

Selv om jeg ser dårlig, så klarte jeg lese det med liten skrift, tjihi, så jeg velger de tapas-variantene, jeg....blir spennende, kanskje jeg må prøve-lage og prøve-smake før jeg kommer[8|]...hmmmm, tror det, ja...

BENZ :) *skrikke*  hihihi mens vi leker oss med caps lock :)

jeg synes de rullene hørtes veldig spennende ut :) tror det blir en knakende bra julelunsj... nå gleder jeg meg bare enda mer.. jeg er sååååå juleklar om dagen :)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp