Ja vet det er litt tidlig med jule snakk, men dette er første gang vi skal ha juletre. Jeg er oppvokst at vi ikke feirer jul. Samboer sin familie har vi ikke kontakt med. Så på julaften er det oss 4 bare :)
Hvor får jeg de peneste julekuler?
Er det kjedelig med bare hvit pynt på treet?
Og hva er en julepynt du må ha fremme?
Åååhh, så herlig - nå kan der elage dere egne tradisjoner for julen!! Vi har forresten feiret jul "alene" flere år vi også, da vi tidligere bodde langt unna familie - og det er så koselig det også:)
Jeg kjøper pynt litt over alt egentlig, er veldig glad i litt spesielle julekuler jeg da, sånne som er litt dyrere.. Har noen få av glass, de henger jeg høyest på treet - de kjøpte jeg i Amsterdam - men de har garantert mye sånnt i Norge også!
Se på Tilbords og Christiania glassmagasin f.eks?
Jeg går mest for det tradisjonelle når det gjelder farger, siden jeg er vokst opp med det;) Gull, rødt og perler.. Men hvis du liker hvit pynt på treet, synes jeg du skal gå for det jeg - det blir helt sikkert fint!
Ellers av julepynt har jeg, en samling av Nisser - ikke overalt - jeg dekker liksom en kommode i stua med Nisser i en "utstilling" og detter Pepperkakehuset i midten (det er obligatorlisk med unger i hus hehe)
Juleduker og så skifter jeg ut putene i sofaen til juleputer..