*Julekortkonk uke 42*

Lille Mille

Gift med forumet
Jeg vil se dekorerte JULEKULEKORT! Så lenge formen er en julekule så står dere fri til å gjøre hva dere vil [;)]

Inspirasjon kan du finne i disse flotte bloggene: [link=http://jannecke.blogg.no/1264348934_julekortene_for_i_r.html]Jannecke´s scrapperier[/link] og [link=http://mona-engevik.blogspot.com/2010/09/julekule-kort.html]Monas kreative verden[/link]

Bidrag sendes til meg innen søndag 24 oktober kl. 22.00 [:)] Avstemming blir laget rett etter og står i 24 timer.

Håper mange vil være med på denne [;)]

ORIGINAL: [Mon|]

Den skal jeg jammen meg se om jeg får prøvd meg på litt senere i uka.

Jaaa! Kjempe bra! [:D]

ORIGINAL: [Mon|]

Den skal jeg jammen meg se om jeg får prøvd meg på litt senere i uka.

e også[:)] kanskje ikveld allerede[:)]
går desse an å lage doble så det går an skrive inni dei?[:)]

Ja det går an å lage disse doble. Hvis du ser på linkene så er iallefall et av kortene dobbelt [;)]

Spennende. Må se hva jeg får tid til denne uka da[8D]

Så lenge kriteriet er at formen må vør kule, da kan vi vel også lage ei ordentlig kule som kort?[8|] (Av papir da sjølvsagt)[8D]

Ska se om ei får tid til denne![:D]

Fint at det er så mange som skal prøve å bli med på denne [:D] Gleder meg til å se bidragene! Og du, ThisIsAnfield, lag hva du vil bare man kan se at det er en julekule [;)] La kreativiteten flomme [;)]

Opp med seg [:)]

Hmm lurer på det doble kulekortet om noen har en mal til det så det går ann å se skikkelig? Lager man 2 kuler og limer sammen eller hva?

Jeg har dessverre ikke mal på dette, kanskje noen andre har? [;)] Ellers så går det an og gjøre noe som dette også:

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har dessverre ikke mal på dette, kanskje noen andre har? [;)] Ellers så går det an og gjøre noe som dette også:

Takk takk. Kan kanskje google det ja[:)]

[;)]

Hmm.. ingen som vil "leke"?

Hmm.. ingen som vil "leke"?

Må gjøre ferdig den andre først. Skal prøve på denne om jeg får tid[:D]

Har begynt på malen til denne[:D]

Det kommer, det kommer! [:D]

Bra [:D] Gleder meg masse til å se [;)]

Bra [:D] Gleder meg masse til å se [;)]

Mitt er foreløpig veldig enkelt så må pynte det mer. Skal det kun være bilde av forsiden?

haha ferdig gitt, men ikke helt fornøyd med DET bidraget. Får se på det imorgen og ta bilder da[8D]

Back
Topp