Julekortet vårt

Pretty Bird

Forumet er livet
ble slik:
Dårlig bilde...men dere ser nu litt..  Mitt spm er: Trenger man å skrive noe mere?? Ikke vet jeg hvor jeg skulle ha skrevet det evt,men tenkte å spørre...

Kjemp fint!  Så skjønne gutter dere har [:D]   Jeg hadde ikke skrevet noe mer!

ORIGINAL: Skilpadde

Så nydelig!
Trenger ikke noe mer tekst nei.[:)]

ORIGINAL: Skilpadde

Så nydelig!
Trenger ikke noe mer tekst nei.[:)]

ORIGINAL: MV07

Kjemp fint!  Så skjønne gutter dere har [:D]   Jeg hadde ikke skrevet noe mer!

ORIGINAL: Fairyfly

ååååh det var fiiint! hvor har du fått det fra? så fin julehilsen

Jeg bestilte de via online.no, siden jeg får intenett levert av telenor..
Men de samme får man fra http://www.digitalbilder.no/sections/cardscalendars/cardsv2/ også.

De skulle koste 1 kr pr stk,i utg pkt...men det jeg ikke skjønte,var at jeg burde ha bestilt 105 kort,for å få den prisen.. jeg ble fakturet likevel for 105 kr selv om jeg bestilte bare 50.

Jeg trodde da at det var sikkert 105 kr MED porto,men neida...porto kom i tillegg..

SÅ jeg gidder ikke regne ut hvir mye jeg betalte pr.kort likevel...

ORIGINAL: annelis

hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk de?

Tirsdags kveld bestilte jeg de,og de var i postboksen lørdag..Gikk jo kjempekjapt..

det var jo veldig kjapt.. kanskje jeg og skal bestille da.. er litt seint ut som vanlig.. hehe..[8|][:D]

ORIGINAL: annelis

det var jo veldig kjapt.. kanskje jeg og skal bestille da.. er litt seint ut som vanlig.. hehe..[8|][:D]

DU har jo enda good tid..om de leverer så fort,så har du tidlig i neste uke - og det er jo bare å skrive navn på konvoluttene og sende..
Hadde ikke gidda å sitte å skrive masse god jul dill dall på hvert eneste kort,så disse passa meg utmerket..

Back
Topp