• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

julekortene da damer?

tess1706

Betatt av forumet
trenger litt inspirasjon til bilder til julekortet jeg. kjenner at jule stresset kommer[:)]

jeg tok faktisk bilde i dag, hjemme. puttet på pent tøy, en nisselue og tok bilde med litt jul i bakgrunnen. tok opp igjen farger fra bilde i kortet(som jeg bestilte ferdig på nettet). ble veldig fornøyd, gleder meg til å få de[:)]

Har en stor bamse med nisselue på så skal sette han ved siden av den med nisselue og no fine klær på. 

Bestilte netopp[8D]

har noen ideer men ikke kommet lengre enn det....hihi
se om jeg får bestilt noen iløpet av okt beg. av nov.

ORIGINAL: Astrone Laluna

Bestilte netopp[8D]

utrolig flott!! kan jeg spørre hvor du har bestilt fra??

Jeg har vært veldig kreativ og planlagt og styra fælt tidligere år. Men i år bestiller jeg ferdig på nettet, med skolebilde av snuppa inni. Det er ett nydelig bilde, og hun har en fin rød genser på seg.. Så da blir det sånn [:)]

Hmm, det har jeg ikke begynt å tenke på enda. Det er da et par mnd til de skal sendes enda, så jeg tenker jeg satser på bilder som er litt ferksere når de skal sendes. (siden han er så liten, forandrer han seg fortsatt en el på et par mnd, kommer jeg på når jeg så på 3-4 mnd gamle bilder i helga...)

Back
Topp