Julekortbilde

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Pleier dere å lage julekort med bilde av ungene? Tar dere isåfall bilde selv eller drar dere på julebildefotografering?
 
Vi sender med bilde av ungene, ja. Kunne ikke ramle meg inn å gå til fotograf, det har vi aldri gjort noen sinne i noen anledning.

Vi plukker ut 1-3 fine bilder tatt gjennom siste året, og sender. Det er et julekort, liksom, som skal sendes til slekt og venner. Det er ikke akkurat som om de forventer ekstrem kvalitet på komposisjon og lyssetting og sånn :p
 
De siste par årene har vi tatt det hos fotograf fordi kjøpesenteret har et tilbud på 250 kr for å gjøre der og da får vi bilder tilsendt for å fremkalle selv.

Men ellers pleier vi ta bilde selv ja. Det er kjekt med bilde av ungene
 
Vi brukte barnehagebilde som ble tatt i oktober. Har prøvd med egne bilder, men når man kun får med bakhode eller en fot på bildet så tar man de bildene man får :p Var egentlig en befrielse å slippe å ta de selv :p
 
Har lyst å prøve å få tatt noen bilder i helga av barna, men veldig spent på resultatet :p Ser på det som en utfordring å få tatt et fint bilde av nyfødt, 2-åring og 4-åring på samme bilde :hilarious:
 
Ja, gjør det, og tar bildene selv:santa
 
Har pleid å ta søskenfotografering i barnehagen, og bruke et bilde derfra. Ellers har vi ofte tatt fine høstbilder ute selv. I år er vi ikke kommet så langt enda, så får se om vi ikke får tatt et bilde snart.
 
Vi har tatt bilder selv så langt. I fjor lagde jeg julekortene selv (scrapping), men i år er alt hobbyutstyret pakket i en eske i garasjen hos pappa pga bosituasjon, så da lastet jeg opp bildene og fremkaller kort i stedet.
 
Har tatt hos fotograf hvert år hittil, mest for å få alle med på et av bildene (hvis ikke blir jeg stående bak kamera).
 
Back
Topp