Julekort

*Solstråle*

Glad i forumet
Noen som har begynt på julekortene for året?
Noen som vil vise? [:)][:D][:D][:D]

ja jeg er ferdig med mine,,,

Det var fint! Hva har du brukt rundt kanten? Den sølvborden....

Jeg er så vidt begynt på mine, og det er et slit [:D][:D][:D]

kjøpt på panduro,,, man får dem i sølv, gull å bronse,,, er klister på baksiden så det er ikke så vanskelig å avanserte greier,,,

Har så smått begynt ja, kan jo vise de jeg har liggende på PC`en....

....og der klikka imageshack....[:@]
jaj, det ble da to kort her da....

Lottepus: Hva er det du har brukt til "beste ønsker om en god jul og...." inni det første kortet??? Er det et stempel og i så fall hvor har du kjøpt det???

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Lottepus: Hva er det du har brukt til "beste ønsker om en god jul og...." inni det første kortet??? Er det et stempel og i så fall hvor har du kjøpt det???

Det er et stempel ja! Designet av Malene på Unik Hobby- www.unikhobby.no -digger det![:D]
(ligger under Unik Stempeldesign)

Tøtta81: kan jeg spør hvor du har kjøpt det stempelet du har brukt inni kortet? Er det hvit stempelpute du har brukt?

Hei
Hvor har du fått taki det runde stempelet?
Sånn vil jeg gjerne ha[:)]

ORIGINAL: Nøste77

Tøtta81: kan jeg spør hvor du har kjøpt det stempelet du har brukt inni kortet? Er det hvit stempelpute du har brukt?
kjøpte stempelet på kreativhobby, jeg har embossa det hvitt....

ORIGINAL: lottepus

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Det er et stempel ja! Designet av Malene på Unik Hobby- www.unikhobby.no -digger det![:D]
(ligger under Unik Stempeldesign)

oi oi oi... mange fine ark på den siden [8D] (litt shopping lysten)

ORIGINAL: Tøtta81

ORIGINAL: Nøste77

kjøpte stempelet på kreativhobby, jeg har embossa det hvitt....

Takk takk [:D]

Back
Topp