Julekort

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Har dere julekortene klare? Her skal det brukes for å fortelle slekt og venner at jeg er gravid. Nærmeste familie og bestevenner vet det alt.

Her har jeg tatt bilde av mini#1 som baker pepperkaker og oppdager at det er en bolle i ovnen når de skal stekes :woot: og pepperkakene han har stanset ut staver bla storebror :happy:
 
Hørtes stilig ut :)

Har aldri sendt ut julekort. Kommer nok ikke til å begynne med det første heller...
 
Ja, hat de på plass i to uker allerede.
Bilder av frøkna fra hun var hos fotografen i sommer.
 
Vi er ikke organisert nok for det gitt:p men veldig koselig å få, så har tenkt på å gjøre det en gang:) artig måte å fortelle det på!
 
I år blir det ingen julekort, men til neste år blir det kort! Pleier å få superfine kort med bilder av niesene mine på, og jeg gleder meg til å kunne sende ut selv, det er jo så koselig :)
 
Jeg pleier å være ferdig med det innen nå. Men grunnet sykdom har jeg verken tatt bilde eller bestilt. Huff.
 
Har bestilt:) skal brukes for å fortelle om graviditeten :) pleier ikke ellers å se de ut julekort men var en gøy måte å fortelle på synes vi :)
 
Jeg har allerede fått dem i hus! Vanligvis er jeg i siste liten, så dette er jo et lite under:)
 
Bestillte i går, var tilfeldigvis blackfriday tilbud og fikk over 400 kroner i avslag! Kupp!!
 
Så koselig måte å si det på :)

Jeg regner med å få mine i posten i neste uke. Brukte den vanlige "oppskriften" med hjemmefotografert bilde av guttene (og du ser godt det er tatt hjemme under tvang :p ) og et vers fra en julesang.
 
Nå er alle 30 ferdig skrevet og klar til å bli postet. Godt med alt som er gjort :)
 
Back
Topp