Julekort

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Det slår meg at jeg kansje er litt utakknemlig men jeg forstår ikke helt tradisjonen med julekort lengre... Vi har fått av folk vi har lite og mye kontakt med... Men opplever det er lite personlig å få et bilde av barna med en trykt julehilsen på. Hvorfor sender vi julekort om vi ikke orker å skrive en setning på det selv? Kansje jeg er utakknemlig? Må si at de få håndskrevne julehilsene jeg får blir jeg veldig glad for;)

Syns de med bilde av barn vi ser sjeldent er de kjekkeste å få. Bryr meg lite om det er trykt tekst.

Teksten vår er trykt, men den er da formulert av oss alikevel.
Du kan jo bare si dette til dem det gjelder så slipper du å få slike kort i postkassen?;)
Synes det er koselig å få julekort i postkassen jeg :D

Ja altså før så sendte man julekort med litt oppdatering av hva man hadde gjort det året. Bodde kanskje langt fra hverandre og hadde kun brevkontakt. Nå holder alle seg oppdatert via fb feks. Så tidene forandrer seg. Men vettu dette skal jeg huske til neste år å lage åpen plass til å skrive noe personlig :)

Her glemte vi å sende julekort i år, fikk bare et kort og det var fra kusinen min..

Liker å sende en liten hilsen til familien og pleier alltid å sende kort når vi er i syden :p

Jeg synes det er kjempekoslig å få et bilde av barna. De fleste jeg får fra er de vi har kontakt med jevnlig også. :)

Jeg syns det er veldig koselig med slike julekort da :-) syns det hvertfall er helt pyton med slike lange brev som bare er selvskryt og en haug med selfies :-P

Synes det er kjempe koselig å få julekort jeg. :) De som har barn og er venner/familie av oss sender med barna sine og en liten tykt tekst. Veldig artig synes jeg, så mange nydelige unger, og mange herlige bilder! :D

Vi sender til familie, venner og gamle tanter osv, og av de eldre får vi noen håndskrevne tilbake der de takker for kortet og skriver at vi har så søte barn :D

Utrolig koselig å få synes jeg! :D

Vi sender ca 45 kort og har i år fått nesten 20 tilbake :)

Har mange venner som ikke har barn enda jeg da, da jeg var tidlig ute med mine :) Så blir vel flere julekort etterhvert! :D

Sender julekort med bilder av barna og oss, til de som vi ser sjelden så sender jeg også et lite brev med hva vi har gjort det siste året, og hva jentene er opptatte av eller hva som skjer i livene våre. Synes det er koselig å se hva som skjer i andres liv også :)

Jeg elsker å sende julekort og få!
Bryr meg lite om de er håndskrevet ellet ikke.
Synes det er kjempe koselig å se barna vokse :)

Jeg syns det er veldig koselig med slike julekort da :-) syns det hvertfall er helt pyton med slike lange brev som bare er selvskryt og en haug med selfies :-P

Liker heller ikke lange maskinskrevet brev, men noen personlige håndskrevet linjer er jo koselig;)

Synes det er superkoselig jeg,blir glad for at noen tenker på oss og vil sende oss ett kort.

Jeg sender julekort fordi jeg synes det er koselig.
Julekort hat jo tradisjonelt sett vært en oppsummering om en selv og familien det siste året, og har blitt sendt som brev til venner og bekjente da brevpost var måten man holdt kontakt på.

Idag er det egentlig overflødig pga telefon og internett. Men koselig fordi om. Derfor sender jeg et bilde av hundene, og nå babyen. For å vise at jeg bryr meg :)

Back
Topp