Julekort

mammabella

storesøster og lillebror :-)
kor bestille dåkker fra? bildan e tadd så bare å fåddbestilt no..
har hadd fotoknudsen, veldig fine kort..men alltid opplevd att dem kommer seint å ett år kom dem i romjula.. selvom d va bestilt før des.. i fjor hadde æ elitefoto men syns d va så tynt fotopapir... ;-)

Bestilte fra nfoto, kom 2 dager etter :-)

Sandviks egen babykort.no? Vi brukte de i fjor, og jeg ble helt sjokkert over hva jeg fikk. Billig, bra kvalitet og utrolig rask levering. Og stort utvalg av kort :)

Sandviks egen babykort.no? Vi brukte de i fjor, og jeg ble helt sjokkert over hva jeg fikk. Billig, bra kvalitet og utrolig rask levering. Og stort utvalg av kort :)
åh så bra du ble positivt overraska da :-)

Bestilte fra fotoknudsen på royal fotopapir, var veldig fornøyd! Kom to dager etter bestilling i postkassen

Sent from my iPhone using BV Forum

Når tid tenker dere å sende ut julekortene??

Brukte Elite foto. Var i butikken hvor de hjalp og tilpasset bildene til kortet. Meget fornøyd :)

Brukte Elite foto. Var i butikken hvor de hjalp og tilpasset bildene til kortet. Meget fornøyd :)
så bra! vurdere dem for syns oppsettan e fin. åssæ slipp æ porto kan hente dem :-)

Lager julekortene selv :)
Har fotoprinter fra hp, fulgte med en cd hvor det er mal til julekort, dåpskort, diplomer osv.. :)

Back
Topp