Julekort...

Passiflora

Betatt av forumet
Hei hopp!
Dette blir gjerna mest til dere som har barn ifra før..
Har dere tenkt på årets julekort?
Tenkte ha flere bilder på ett kort, liker det godt, og lurte på om eg sku ha med et bilde der eg sitter på kne og  vetlingen kysser magen ;)  Med røde klær på ;)
Eller er det litt teit??        

Vi skal bare gjøre det enkelt og ta bilde av mini med lang nisselue og nøytrale klær :) Hvis dere får et fint bilde av det ville jeg tatt det med :)

Ja, tenkte ha nisselue og en rød genser m stjerner..
Så skal han sitte på en ny benk vi har i gangen..
Men blir det bra den tanken eg har, så tar eg d med :)
Såg ei som hadde tatt sånt bilde, va veldig fint :)

Nei, har ikkje sett noe julestash ennå...
Har ei lue ifra ifjor eg tenkte bruke, for da hadde han på seg marius genser på bilde og ingenting på hodet :)
Må lissom komma på noe nytt ;)
Såg de hadde halv pris på julekort på Fotoknudsen og Nfoto nå, hadde vært så greit å fått det unnagjort, blir en del kort ;)

her blir det en kombinasjon. 
i 08 hadde vi 3d bilde av store bror
året etter hadde vi undervannsbilde med lue på--- 
I år blir det nok 3d bilde av lillebror og ett undervannsbilde med hele familien.. :D 

Froni: Så stilig med undervannsbilde då!

MiniBolle2010: Kanskje leikebutikken har? De har jo altmulig til karneval og kommer sikkert tidlig ut m juleting, kanskje :) Eller Nille ;)

Vart så glad då eg såg denne tråden - er i ekstrem julestemning for tida! Gleder, gleder meg!!

jeg kjøpte en nissedrakt i str 86/92 til småen i fjor, og den tror jeg jammen er passe i år også. er en rød genser og rød bukse med hvite kanter på, og så lang nisselue. spørs om det blir et bilde med den på.. ellers, så kanskje jeg tar en blå nøytral fleecedress og blånisselue ;)

den nissedrakten kjøpte jeg (sammen med en pepperkakemanndrakt) på ellos, tror jeg. kommer nok nærmere jul.. :)

Da var det gjort for min del hvertfall!
Julekortene er i bestilling, ah... deilig m alt som er unnagjotr altså!
Blei ingen blider med magen og storebror, men det va igrunn heilt greit ;)
Gleder meg til kortene kommer, veeldig klar for å skrive på alle konvoluttene og gjøre det klart, gleder meg såå til jul!!!! :)

Back
Topp