Julekort/nyttårskort?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Skal dere sende ut julekort i år? :) vi sender ut hvert år, prøver å ha et litt morsomt utgangspunkt.. Vi er såpass heldige at vi har jo litt "tid" på oss i og med vi har termin helt i starten av desember, men i tillegg tenker jeg at om vi er litt sent ute så får det bli nyttårskort :)

Jeg venter til etter fødsel også sender jeg et bilde med alle tre ungene :) Om det blir jul, romjul eller nyttårs kort får bare være :)
Har bestemt meg for at jeg vil ha et bilde av alle tre ungene så da blir det det :P

Med termin på julaften, så har jeg allerede ordnet julekort med bilde av storebror (men også hilsen fra lillesøster)

Har sendt med bilde av sønnen vår de siste to årene, men er usikker på hvordan det blir i år. Tviler på at jeg rekker det før jul for må jo i tilfelle ha med minstemann :)

Blir med begge gullene nå som minsten meldte ankomst tiligere enn termin ! Flax for meg som allerede hadde bestillt fotograf time på termin datoen hehe :P :D

Vi skal ta bilder av familien å sende julebrev :)

Usikker. Bruker, men da blir det mest sannsynlig uten baby og det blir også litt rart kanskje...

Vi skal sende ut nyttårskort i år er planen :) Ta noen fine bilder i jula med alle 5 barna og bruke :)

Vi tar det til neste år da dette blir vår første. Kjenner jeg gleder meg masse til å lage julekort ☺️

Julekort har blitt en tradisjon her siden vi bor langt fra alle. Så det er pakket og klart. Mangler bare frimerke på dem.

Vi bestiller julekort den 9. desember, om babyen er kommet eller ikke. Vi leverer kortene personlig sammen med evt. julegaver rett før jul, og det er vår koselige førjulstradisjon - på den måten får vi truffet slekt og venner vi ikke ser så ofte.. Blir bilde av storebror (og lillenurk om h*n er kommet) - kanskje til og med et familiebilde, men det ser vi an. Er ikke mer høytidelig enn at vi tar bildene selv. :P

Julekort ja!!! Det hsr jeg jammen glemt ut! Wæh! Må huske å ta bilde i løpet av helga! :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Har tenkt så mye på dette. Skal i allefall ta klart bilder av snuppa, så får vi heller ta noen ekstra når lillebror blir født. Om han ikke blir født før termin(19.) tror jeg vi sender julekort med bare bilder av frøkna. Om han kommer før, er det mulig det blir nyttårskort fra oss i år :)

Jepp....ingen jul uten! Med termin 17 desember blir det bilde av meg som gravid....så da er på en måte lillebror med. Storebrødrene stiller velvillig opp hvert år!

Vi venter til lille snuppa er er komt. Kan ikke aende ut kort ut henne, men hun kommer i god tid før jul.

Vi sendte julekort i fjor, og tenkte det skulle gjøres hvert år. I år blir det enten ikke, ellers så blir det nyttårskort med baby med på bildet :-)

Back
Topp