Julekort - mine, din og vår familie

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er ikke sammen med pappen til storesøster lenger, men jeg har god kontakt med både han og hans familie.

Nå har jeg laget julekort med fine bilder av både storesøster og lillebror. Der står det god jul og hilsen fra barna, meg og kjæresten, som da er pappa til lillebror.

Er det ok å gi til barnefar, besteforeldre og oldeforeldre på den siden også, eller er det litt rart? :/

Blir jo liksom stress å lage to ulike julekort, men vil jo at familien til storesøster skal få også :p

Er det sånn at du har såpass god kontakt med dem, så ser jeg ikke noen grunn til at det skulle gjøre noe :)

Ser ikke noe problem i det nei:) så lenge du har bilde av begge ungene på:)

Ser absolutt ikke noe problem med det, det er slik din situasjon er nå:)

Hadde ikke sendt av nye typen. Ville nok bare sendt av barna til familien til bf.

Om du har så god kontakt med dem, så synes jeg det er helt greit :)

Jeg gir julekort til eldste sin farsside, med bilde av eldste, de to våre og oss. Hadde faren villet kunne han jo evt laget egne julekort, men det ser jeg ikke akkurat skjer :p i tillegg så er vi jo eldste sin familie, på lik linje som de vi sender til på faren sin side er hans familie, så jeg ser ikke problemet.! Det må da være koselig å få julekort av barnebarnet/oldebarn sammen med sine søsken, selvom de ikke er "hele". :)

Ja, det er kun bilder av barna, men det står hilsen fra meg og kjæresten også.

Det blir uansett bare kort til to par besteforeldre og et par oldeforeldre. Lager ikke egne for kun tre. Kommer neppe til å skje at bf lager heller :p

Jeg får tenke litt på det ;-)

Ja, det er kun bilder av barna, men det står hilsen fra meg og kjæresten også.

Det blir uansett bare kort til to par besteforeldre og et par oldeforeldre. Lager ikke egne for kun tre. Kommer neppe til å skje at bf lager heller :p

Jeg får tenke litt på det ;-)

Hadde sendt! Det er jo bare bilde av barna som du sier, og det er vel ingen som bryr seg om navnet til kjæresten din står der :)

Hvis du har et godt forhold til din eks, ville jeg spurt han. Han synes kanskje det er helt greit og da er jo saken løst :)

Enig med dem som sier at det kommer an på hvordan kontakten med barnefar er. Hvis det er god stemning - send ivei:-) Er også enig i at besteforeldre/oldeforeldre vil ha glede av julekort med barnet ditt på:-)

I år tenker jeg at bf får sende egne julekort hvis han vil sende :-)

Eg sender ikkje julekort med bilete av ungane, meg sjølv og min sambuar til min eksmann/faren til ungane. Har kopiert opp bilete av ungane så dei kan få lage eigne julekort til faren og farmora.

I fjor hadde vi berre bilete av ungane på kortet, ikkje oss voksne (og skreiv alle helsingar for hand), så då fekk ex-familien make bilete som alle andre.

Back
Topp