Julekort/julebrev

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
..sender dere dette? :)

Vurderer sende julebrev med julekortet i år. Skjedd så mye i løpet av året så hadde vært greit å oppsummere :P

Blir julekort, as always, her. Jeg må innrømme jeg sjelden gjør mer enn å åpne og se på, men ikke lese, julebrev ...

Vurderer å lage kort med bilder på.
Når sender dere - før eller etter julaften? Bruker dere bilder fra julaften eller bilder som er tatt tidligere?

Vi sender julekort med bilde hvert år til familie og venner, kommer til å gjøre det i år også.

Når sender dere - før eller etter julaften? Bruker dere bilder fra julaften eller bilder som er tatt tidligere?

Vi har en liten «fotoshoot» med ungene, enten med nisseluer eller matchende finantrekk, i slutten av november, og sender kortene ca. midt i desember;)

Vi pleier å lage doble, kvadratiske julekort, med bilder på tre sider og «julebrev» med oppsummering av året på en av sidene. Sender ut så det når frem ca uken før jul.

Sender kun julekort med hilsen [emoji4]

Kort med bilde tatt på «fotoshoot» hjemme ila november. Prøver å bestille kort så jeg har de første uken i desember og sender de ut/leverer fortløpende etter det.

Har sendt hvert år siden vi fikk oss hund i 2013. Så skal sende i år å med bilde av begge gutta og bikkja.

Sender i løpet av advent. Pleier å lage ett bilde av eldste jenta mi og hunden med nisselue. Men siden hunden ikke er mer blir det nytt motiv for første gang. Lurer på å ha bilde av begge jentene på lammeskinn med nisselue som motiv. Evt bilde fra dåpen.

Sender julekort hvert år :) tar bilder av barna i nisseluer:)

Bestefar skrev alltid julebrev, det satte jeg alltid pris på. Inneholdt litt om hva som hadde skjedd i året som gikk. Onkelen min har tatt over tradisjonen :) Synes det er en fin måte å holde familie/slekt og evt bekjente oppdaterte.

Selv har vi også en liten photoshoot på senhøsten og sender julekortene før jul. Evt har jeg brukt fine bilder fra ellers i året og satt sammen når vi ikke har fått ordnet med nissebilder :)

Sender i løpet av advent. Pleier å lage ett bilde av eldste jenta mi og hunden med nisselue. Men siden hunden ikke er mer blir det nytt motiv for første gang. Lurer på å ha bilde av begge jentene på lammeskinn med nisselue som motiv. Evt bilde fra dåpen.
Lammeskinn og nisseluer hørtes ikke dumt ut, og kanskje noen fine strikkakjoler som vi har fått i gave :)

Bilder fra dåpen blir nok brukt som takkekort her.

Back
Topp