Julekort, hvor kan jeg lage det litt kjapt?

Oceania

Elsker forumet
Er det noen fotobutikker hvor jeg bare kan lage julekort og få de på timen??? husker ikke helt hvilke muligheter man har på de maskinene i butikken på f.eks. fotoknudsen..
Litt treg med julekortene i år 
Tenkte evnt jeg kunne fremkalle bilder og lage kortene selv, men det tar veldig lang tid så ser etter en litt enklere løsning..

hvis du lager ferdig et kort i photoshop eller noe, finnes det sikkert fotobutikker med ekspressfremkalling der du bor, så kan du fremkalle kortene som et bilde. Tror formatet på vanlige bilder er 15x13. Japahphoto har iallefall her i byen =)

Fotoknudsen har sånn ekspress levering på foto og fotokort.

Jeg fremkalte der i går, sendte det inn hjemme på dataen og hentet det i butikken to timer etterpå.

Vi er alltid like treig med julekortene, så vi ender opp med fotoknudsen på timen. Koster noen kroner mer, men sånn er det å være sløv

Henriettemamma skrev:
Fotoknudsen har sånn ekspress levering på foto og fotokort.

Jeg fremkalte der i går, sendte det inn hjemme på dataen og hentet det i butikken to timer etterpå.

Går du da bare inn å lager julekortet og ber om ekspresslevering etterpå da du bestiller? 

I fjor var jeg på Elite foto, lagde julekort på maskinen i butikken, ferdig etter 30 min. Kostet 50 kr mer for ekspresslevering, enn 2 dagers levering.

Back
Topp