lakerol Elsker forumet 2 Des 2007 #1 Måtte bare vise frem julekortet som eg har lage også, ble så inspirert av alle sammen[;)]
CamillaHE Glad i forumet 2 Des 2007 #5 Så fint kort!!! Hvor har du kjøpt den røde strømpebuksen som Vetle har på seg?
lakerol Elsker forumet 2 Des 2007 #6 ORIGINAL: CamillaHE Så fint kort!!! Hvor har du kjøpt den røde strømpebuksen som Vetle har på seg? [;)] cubus
ORIGINAL: CamillaHE Så fint kort!!! Hvor har du kjøpt den røde strømpebuksen som Vetle har på seg? [;)] cubus
lakerol Elsker forumet 2 Des 2007 #7 ORIGINAL: decel Så fint bilde [:D] Jeg sliter med å få tatt bilde av mine to og du klarte det med tre barn hehe. De var kjempe nydelige Det tok lang tid skal jeg si deg[;)]
ORIGINAL: decel Så fint bilde [:D] Jeg sliter med å få tatt bilde av mine to og du klarte det med tre barn hehe. De var kjempe nydelige Det tok lang tid skal jeg si deg[;)]
T trupia Forelsket i forumet 3 Des 2007 #9 Fint kort! Og nydelige barn [:)] Og nå kan du fremkalle de hos elitefoto! [;)]
Ellen. Forumet er livet *MIA* 3 Des 2007 #10 Nydelige barn, og så flinke til å sitte pent for fotografen! [:)]
M Mokkemor Gift med forumet 3 Des 2007 #11 ORIGINAL: Ellen. Nydelige barn, og så flinke til å sitte pent for fotografen! [:)] så flink du er[;)]
ORIGINAL: Ellen. Nydelige barn, og så flinke til å sitte pent for fotografen! [:)] så flink du er[;)]