Julekort da !

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
Kaster du?

Fikk helt vondt av å tenke på at julekortene vi sender ender opp med å bli kastet:arghh:

Jeg kaster også julekort, takkekort etc. Men tar gjerne vare på de en liten stund da først. Henger de på kjøleskapet en stund så går det i søpla etter noen uker.

kan ikke holde på å samle på slikt, har ikke interesse for å ha eskevis med slikt om noen år rett og slett.

Jeg sender elektronisk, for jeg er alt for vimsete til å huske å bestille kort eller lage selv i tide til å sende ut :P

Jeg kaster også julekort, takkekort etc. Men tar gjerne vare på de en liten stund da først. Henger de på kjøleskapet en stund så går det i søpla etter noen uker.

kan ikke holde på å samle på slikt, har ikke interesse for å ha eskevis med slikt om noen år rett og slett.
Jeg vet at jeg hadde kommet til å kaste etterhvert likevel. Eneste forskjell er at de hadde blitt stående i kasser på loftet noen år før de ble kastet :nailbiting: men det var litt godt å høre at jeg ikke var den eneste, følte meg ordentlig slem nå :sorry:

Jeg vet at jeg hadde kommet til å kaste etterhvert likevel. Eneste forskjell er at de hadde blitt stående i kasser på loftet noen år før de ble kastet :nailbiting: men det var litt godt å høre at jeg ikke var den eneste, følte meg ordentlig slem nå :sorry:

Den eldre generasjonen tar ofte vare på dem og har dem i album veldig hyggelig det, men blir jo ikke tatt frem igjen.. jeg sparer på dem i ett år, for jeg henger dem opp igjen 1.des og bytter ut når det kommer nye. Bruker dem også for p se hvem som pleier å sende til oss så jeg vet de får i retur :)

Jeg også kaster så ber folk ikke sende. Hadde det vært opp til meg hadde vi ikke sendt, men mamma krever så vi bestiller alltid 10 stk å leverer ut.

Den eldre generasjonen tar ofte vare på dem og har dem i album veldig hyggelig det, men blir jo ikke tatt frem igjen.. jeg sparer på dem i ett år, for jeg henger dem opp igjen 1.des og bytter ut når det kommer nye. Bruker dem også for p se hvem som pleier å sende til oss så jeg vet de får i retur :)
Det var jo lurt for å kunne se hvem man får av :happy:

Jeg sender/gir ut noen få, hjemmelagde kort hvert år. I år har jeg 5 kort klare.

Det har jeg ikke tenkt tanken på enda :p Må kanskje få knipsa noen bilder av barna en dag og få sendt ut noen kort :)

Kommet opp i 47 stk i år. Gleder meg hvert år til å sende og få :)

Jeg elsker å få julekort! I år blir første gang vi skal sende julekort selv.

Sender/leverer mellom 20 og 30 stykk.
Tar vare på julekortene med bilder som vi får

Har bestilt 40 stykker og skal sende dem så snart jeg får dem i posten :santa

Vi sender/deler ut og det er så koselig å for en gangs skyld få kort i posten fremfor reklame og regninger :p Jeg har en snor som jeg spenner langs trappegelenderet og fester julekortene på med klesklyper.

Vi pleier å sende julekort, rundt 40 stk, men i år har vi ikke råd til det så da blir det ingen julekort fra oss i år. Kan kanskje være like greit. I fjor sendte jeg 40 julekort til venner og familie å fikk kun julekort av 4 av dem. Så det virker som at folk ikke kommer på å sende til oss så da er det nok like greit å ikke bruke penger og energi på ta bilde, bestille julekort og sende dem til venner og familie. Men elsker å få julekort av folk, syns det er så koselig.

Back
Topp