Julekort ...2 til onsdag!

Fru Lotten

Forumet er livet
Dette har jeg puslet med de siste dagene...

pakkelapper...

I går kom de nye nissestemplene fra Scrappers Choice i posten-utrolig nydelige, og i dag venter jeg mine første hänglar og stänglar i posten! Lovet meg selv å ikke bli like hektet på de som på magnolia, men vi får nå se...skulle ikke kjøpe noen av dem i utgangspunktet, så nå er første forbud brutt, så da er jeg vel fortapt...[:D]

Utrolig flink du er altså 
Så kule de stemplen epå kortene var [:D]
Men du, det kalender greiene du har brukt, hva er det? Har sett flere som har brukt sånn. De er så stilige.
Og hva slags blomster er det du bruker?

ORIGINAL: Nøste77

Utrolig flink du er altså 
Så kule de stemplen epå kortene var [:D]
Men du, det kalender greiene du har brukt, hva er det? Har sett flere som har brukt sånn. De er så stilige.
Og hva slags blomster er det du bruker?

tusen, tusen takk![:)]
Digger stemplene ja-er Tove Svartkjønnli som har designet dem (bortsett fra PB-pusen da[;)])
kalenderen er en 7 Gypsies tag-de finnes i alle mulige varianter og kan brukes til det meste. se her: http://www.papirloftet.no/catalog/index.php?cPath=231_230&osCsid=48514ed839e7c704894d6c5469cb90df
Blomstene er Prima[;)]

Gurimalla så mye fint. Du er kjempe flink[:D]

Herregud så fine de var! [:D]
Skulle ønske jeg hadde tid til å sitte med sånt, men jeg må jo nesten bli ferdig med albumene til besteforeldrene. Egentlig litt kjedelig å scrappe under "tvang"..[>:]

Tusen takk for hyggelige kommentarer![:)] her kommer jammen to til, produktiv om dagen gitt[:D]

gud så flotte=)
hvor kjøper du stempler(et sted m bra utvalg) tror jeg må annskaffe meg litt=)

hva farger du trykkene med??

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

gud så flotte=)

Nå som vi endelig har fått en ordentlig scrappebutikk i Hamar, så prøver jeg å handle mest mulig der, altså Unik Hobby[:)] Ellers så går det i papirloftet og papir i hjertet[;)]
Bruker distress - putene - får ikke helt taket på det med refillene...også vannpensel da[:D]

ORIGINAL: Lotten

gud så flotte=)

Nå som vi endelig har fått en ordentlig scrappebutikk i Hamar, så prøver jeg å handle mest mulig der, altså Unik Hobby[:)] Ellers så går det i papirloftet og papir i hjertet[;)]
Bruker distress - putene - får ikke helt taket på det med refillene...også vannpensel da[:D]

ahhh,oki...har vært innom Unik Hobby et par turer...men lenge siden sist... Har sikkert blitt enda bedre de også=)

ORIGINAL: Lotten

gud så flotte=)

ahhh,oki...har vært innom Unik Hobby et par turer...men lenge siden sist... Har sikkert blitt enda bedre de også=)

Ja de blir bedre hele tida! Masse magnolia har dem og!Og eget stempeldesign!

og to nye søndag...

kjempe flotte..[:)] ¨må nok ta meg en tur på unik hobby en dag ja....[:D]

Og derved ble ikke julekortene jeg jobber med direkte lekre lenger nei... de er jo KJEMPEENKLE i forhold til dette her!

Så flink du er! Jeg er helt imponert!

to nye i dag![:)]

Så flotte kort![:)]

Ahh, er så glad i sånne romantiske kort med dilldall på! Gleder meg så til jul altså![:)]

Back
Topp