Julekongen på NRK

Lille*

Betatt av forumet
Jeg hadde gledet meg til årets adventskalender, helt til jeg så at det skulle være Julekongen. Har en 2,5 åring og syntes den hørtes litt skummel ut?

Noen som har sett den før?

Ja, vi har sett den. Noen skumle scener inni mellom, men veldig fin:)

Er det den som har gått før? Om han guttungen som finner en dør til vinterverden?

Syns ikke den passer for de minste og mine barn syns ikke den var noe så her blir det jul i skomakergata på dvd :-)

Syns ikke den passer for de minste og mine barn syns ikke den var noe så her blir det jul i skomakergata på dvd :-)
Er i grunn enig at den kan virke skummel for de små. Jeg vil gjerne se på skomakergata, men det syns gutten min er kjedelig:(

Åh gleder meg til å se den, men er nok ikke noe for de aller minste nei. Tenker de bør være borti 5-6 år sånn at man kan forklare litt mer?

Jeg og samboeren så den faktisk, men vi er voksne begge to :P Jeg vil nok tro den er litt for skummel for de minste ja, og kanskje litt komplisert historie?

Vi ser på jul i blåfjell på nett tv =P den syntes i hvert fall guttungen var kjempe gøy sist år, men skal sette på julekongen når den går så får vi se om han liker det ( han er 4 år da) men sett den julekongen filmen på kino den likte han veldig godt =P

Vi ser på jul i blåfjell på nett tv =P den syntes i hvert fall guttungen var kjempe gøy sist år, men skal sette på julekongen når den går så får vi se om han liker det ( han er 4 år da) men sett den julekongen filmen på kino den likte han veldig godt =P

Hvilken netttv er blåfjell på? :)

Back
Topp