juleklær :)

Klesklypa

Gift med forumet
Noken som har tenkt på, kjøpt inn eller fonne fram klærna småttisene skal ha på seg i jula??

lurer son på kas kjole eg skal kjøpe...
 


lille snegle skrev:
blir nok noe av det jeg kjøpe på pompdelux :)


pompdelux?
 
Har kjøpt kjole på ebay! 
 
Jeg har sett meg rundt om, men synes ikke det har kommet så forferdelig mye til gutter enda, jeg......
 
Her står det i mellom to kjoler, men har så og si bestemt meg!
Har arvet begge to av kusinene mine, men syns ikke det gjør noe :) De er kjempe fine begge to!!
 
Ferdig med klærne deres? Hun er ferdig med knebuksen til Crazybaby. Og så strikker mamma vest etter Nøstebarn oppskrift. :)
 
var å handla for 800 kr på nameit på fredagen :P artig med shopping da! :P

kom ut med julekjole, body, strømpebukse og kåpe! kjempe fornøyd jeg :D

her er kjolen jeg fant...ble litt lite bilde da..men men :P finner ikke bilde a kåpa :(





også har jeg bestilt en sånn peppekake kjole fra ellos (de har dem vel på sparkjøp og) som hun ska ha på seg på julefotograferinga :D
 
Ja, kleda e på vei i posten..både buksa å vesten. Ho ha droppa skinngreiene på buksa, sia dei ikkje tolte vask nøke særlig. He best. duffelcoat frå zara og skal best. kavat sine sko :)
 
jupp fant på nameit.

en rød bukse, en rutete skjorte i svart, hvit og rød og et svart slips jeg kjøpte der i fjor. (har de samme inne i år)

eller så har vi en hvit skjorte kjøpte på spar kjøp vi kan bruke.

Har også andre skjorter og en svart bukse vi kan bruke juledagene og nyttårsaften.
 


mariannnilsen skrev:
har ikke funnet noen enda


Eg kjøpte dne dokke hadde på fotograferinga dokkes :) syntes den var så fiiin :)
så den skal mi ha på seg
er en fin en på cubus også, lilla strutteskjørt med nervøs fløyel i overdelen. har litt lyst på den også...
 
sjukis: yup, I know. Det skoparet som du viste meg? Brun og svart? Han kommer til å bli så fin! Gleder meg til å se bilder av alle småttisene i julestasen. :)
 


Majanne skrev:
var å handla for 800 kr på nameit på fredagen :P artig med shopping da! :P

kom ut med julekjole, body, strømpebukse og kåpe! kjempe fornøyd jeg :D

her er kjolen jeg fant...ble litt lite bilde da..men men :P finner ikke bilde a kåpa :(





også har jeg bestilt en sånn peppekake kjole fra ellos (de har dem vel på sparkjøp og) som hun ska ha på seg på julefotograferinga :D


Denne var kjempe flott Majanne!!!!
 


Klesklypa skrev:


Majanne skrev:
var å handla for 800 kr på nameit på fredagen :P artig med shopping da! :P

kom ut med julekjole, body, strømpebukse og kåpe! kjempe fornøyd jeg :D

her er kjolen jeg fant...ble litt lite bilde da..men men :P finner ikke bilde a kåpa :(





også har jeg bestilt en sånn peppekake kjole fra ellos (de har dem vel på sparkjøp og) som hun ska ha på seg på julefotograferinga :D


Denne var kjempe flott Majanne!!!!


takk :-) så blir det hvit body og strømpebukse til...strømpebuksa har mønster på seg å er litt tynn :) er fornøyd med julekjøpet! :D de hadde bare 1 av disse hengende ute i butikken, resten lå på lageret...så jeg fikk dem til å  hente de! jeg SKULLE ha den!:P
 
Back
Topp