Juleklær!

Latterfrosken

Forumet er livet
Åhhh... så mye fine penklær de har begynt å selge nå... Blir nesten litt misunnelig, på alle fargene og de som kan pynte seg til julebord, og julaften osv. Mens jeg må gå i mammabukser og for trange ytterklær. Selv om jeg absolutt ikke ville byttet bort bebisen og magen for det, så gleder jeg meg til neste jul.... Skulle ønske de lagde sånn fancy klær til oss med kjempemager og jeg....[:D]

Skulle ønske de lagde sånn fancy klær til oss med kjempemager og jeg....

det skulle jeg også ha ønsket.. men vi blir nok uansett flotte i det vi kler oss i til jul[:D]

Ja hvis jeg finner noe som passer så... Hvis ikke får jeg gå i noen omsydde gardiner, som Dorthe Skappel gjorde på nordic music awards...blir sikkert fint det og....

hehehe.. det finnes vel noen litt fine klær vel?? kan jo hende de har noen billige ting på stor mote på ski eller noe sånt mener jeg? og de pleier å ha en del på hm..

jeg kjøpte meg faktisk dress jeg i fjor jul.. som var ganske lav i livet og den skal mamma sy inn for meg nå så den passer igjen.. går jo faktisk an å finne noenting som ikke koster flesk og som man kan bruke senere også...

hehe.. shit da.. kastet de gamle julegardinene jeg[8|]
de som var sååååååååå fine... [:'(]

Jeg får se hva jeg finner. Men det er jo ganske mye fint nå for tiden... Og når man ser ut som en elefant, er det greit å føle seg vel... Selv om det ikke er så lett når man svetter i hjel alle klærne sine og må vaske de etter to timers bruk...huff slitsomt... Finner vel noe å ha på meg...

Mamma har en "gammel-kjærring-nattkjole" som jeg tenkte jeg skulle ha på meg [&:]

Back
Topp