LeneH Forelsket i forumet 10 Des 2007 #1 finner ikke noe jeg asså!!! til å ha på Andreas på julaften hihi... noen som kan fortelle meg hvor de har kjøpt til sine små prinser?
finner ikke noe jeg asså!!! til å ha på Andreas på julaften hihi... noen som kan fortelle meg hvor de har kjøpt til sine små prinser?
maikaen Forumet er livet 10 Des 2007 #2 vet ikkje ka du hadde tenkt å ha på, men dem sell dress på cubus[:D]
x1xkatrine_w Glad i forumet 10 Des 2007 #3 Jeg har kjøpt dette settet til guttene til jul[:D] ser ut som det er stort, men det er ikke det...kjempekult på[:)]
Jeg har kjøpt dette settet til guttene til jul[:D] ser ut som det er stort, men det er ikke det...kjempekult på[:)]
LeneH Forelsket i forumet 10 Des 2007 #4 ORIGINAL: katrine_w Jeg har kjøpt dette settet til guttene til jul[:D] ser ut som det er stort, men det er ikke det...kjempekult på[:)] det var skikkelig stilig !!!![:)] hvor får man kjøpt det?
ORIGINAL: katrine_w Jeg har kjøpt dette settet til guttene til jul[:D] ser ut som det er stort, men det er ikke det...kjempekult på[:)] det var skikkelig stilig !!!![:)] hvor får man kjøpt det?
A Aleks Andre møte med forumet 10 Des 2007 #6 Vi har kjøpt dress på HM. Hvit skjorte med svart vest og sløyfe. Svart bukse til!