Juleklær til baby`n??

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
Er det noen som har kjøpt juleklær allerede, om ja, hva da ?
Og hvor finner dere fine juleklær til nyfødte ?

Nei det har jeg ikke tenkt på gitt[8|]Tror det blir helt vanlige babyklær hvis hun er kommet for det første og at vi har kommet oss hjem for det andre[8D]

Jeg kom over en grå og lilla ullkjole på Benetton, klarte bare ikke gå i fra den [8D]
Syns den er nyyydelig! må ta den frem av og til bare for å se på den [:)]

Mamma strikker julekjole til henne [:D]

Har tenkt på det, men kommer ann på når han kommer da.... Kan være det bare blir vanlig babytøy.. Ellers så blir det noe fra hm eller noe i den retningen. Kjøpte dyr julekjole til snuppa mi sist, men blir bare brukt en gang da...

Ja, jeg har nissedrakt og nisselue! hahah... Helt sant! Jeg kjøpte det til nevøen min før han ble født, og så fikk jeg det tilbake av søstra mi nå...

Men av sånne penklær så har jeg heeelt sikkert noe i den gigantiske haugen (har arva maaasssse klær) jeg kan bruke. Så lenge det er behagelig for lillegutt spiller det ingen rolle egentlig.

Jeg kom over en nydelig "bunad", blir vel mer folkedrakt.. til (hold deg fast) kr 89.90!!!!!

Jeg hadde en dress med bukse vest og skjorte, Henrik men nå vil jo gutten her være for liten til den, for Henrik var jo 3 mnd i jula den gangen. Men var helt nydelig. Så tenkte jeg skulle prøve å finne noe lignende. Jeg tenkte jeg skulle bestille kjole og hvit til Henrik i år, og en av de lekkre kjolene der til Fredrikke. finnes på http://krappe.no men ikke så mye til baby mer til barn over 1 og 2 år og oppover. men kjempe fine priser

Jeg har fra forrige gang (har jo et nøvemberbarn, så det er ca samme størelsen). Til og med noen bitte små røde sko i fløyel[:D] Det kommer utrolig mye flott i butikkene før jul, så jeg ville spart meg til da hvis jeg skulle kjøpe juleklær...

Takk for svar! :) får bare vente til julekoleksjonen er på plass :)

Vi har en julenisse heldress m/lue og en dress så det blir en av de till jul på minste mann[:)] På sambo og eldstemann blir det dress, elsker og guttene mine i dress![:D]

Har arvet en nydelig kjole...den er sånn gammeldags rødrutetete lissom (vanskelig å forklare) med hvit bluse inni [:)] Tror prinsessa kommer til å bli nydelig!

Her tror jeg det blir nisse-pysj[:D] Er så slitsomt å ha på de små kjoler, skjorter og sånt.

Back
Topp