juleklær for gravide

louis

Flørter med forumet
hei og god morgen..
jeg går og funderer litt over hva jeg skal ha på med i julen osv er jo ikke blitt feit enda men magen er kommet nå!!
jeg har et par skjørt som jeg helt fint kan dra nedenfor magen men vet jo ikke om disse passer om 1.5 mnd da! var og så på en fin kjole på hermez en gravid butikk den var sort og skikelig deilig laget helt fotsid men den kostet jo 2000,- og da og syns det er dumt og kjøpe den nå i tilfelle jeg ikke får brukt den eller noe.!! vel er det noen som vet om et sted hvor man kan kjøpe kule skjørt eller kjole til en med mage .. trenger litt nye klær nå ..

Hmm sorry, sliter med det samme selv jeg, og vet hvertfall ikke hva jeg skal ha på meg til jul[:)]

jamen du er jo så liten fra før så du klarer jo og finne noe i en større størrelse men jeg bruker jo 40 fra før så jeg bruker 42 nå men finnes jo ikke en dritt somer fint over str 44 ikke som jeg har sett ..

Jeg skal ha på meg pysjamas i jula!
Og så skal jeg ligge helt i ro! Har termin 28. des, så jeg håper på å komme over nyåret!

he he du får ønske deg verdens peneste pysj og noen søte tøffler med dusker på!!

ja men det er så lite font der ..

Sant det louis, men om jeg kjøper større str så blir de så lang på armene, og er ikke alle klær som blir like fine å brette opp liksom.

ORIGINAL: louis

jamen du er jo så liten fra før så du klarer jo og finne noe i en større størrelse men jeg bruker jo 40 fra før så jeg bruker 42 nå men finnes jo ikke en dritt somer fint over str 44 ikke som jeg har sett ..

Husker at det var noen fine sider med klær for gravide når det var en link om Vinterjakker. Sjkal prøve å se om jeg finner den igjen her.

Har du vært på kapAhl? Der har de klær for de litt større og mye som er stilig og koster ikke altfor mye.

Her er de linkene jeg tenkte på!

http://www.valja.dk/vis.php

Eller på denne butikken/nettbutikken deres:
http://www.nanima.no

Mon

Jeg har også det problemet. Aner ikke hva jeg skal ha på meg i jula. Men var på Lindex igår å der hadde de masse kule tunikaer....Men kjoler synes jeg det er skikkelig dårlig utvalg av overalt. Litt kjedelig å handle på Hennes også for de fleste gravide handler liksom der føler jeg. Kjøper man klær i større str som ikke er gravidklær hender det ofte at det ikke sitter pent på meg... DRITT [:'(]

hmm tenke trenke får vel ta en heldagstur og finne juleklær senere i desember..

Ja, det kommer sikkert mere kjoler å sånn i butikkene når jula nærmer seg litt mer...Si ifra om du finner noe fint a, jeg er veeeeldig klar for tips [;)]

i jula skal jeg ha på meg en fin tunika topp,som er litt lang,å ei svart fin bukse[:)] passer fint i lag(tunikaen har litt freshe farger)så skal jeg jo sellfølgelig ha matchende sko,blir for sliten av pumps siden jeg er gravid,så det blir nok noen som ikke er så høye[;)]
Gleder meg til jul!![:D][:D]

Fant en svart fin mammakjole på H&M til en rimelig penge. Den kan jeg også bruke julaften. Var stretch. Har brukt den to ganger, og kjøpte den i september. Hvis man vil variere litt på den, kan man bare kjøpe seg noen kule smykker med litt fresche farger eller et sjal fra glitter. Så er den så god som ny.

Det blir nok ikke noen nye klær her til jul.. Går i det som passer[:D]

Har hatt et race i butikkene nå jeg, for nå begynner jo snart julebordene!!!! Og det er jo ABSOLUTT ikke lett å finne noe fint med en mage som står rett ut[:D] Har et svart skjørt med strikk i livet som er veldig fint, det kan jeg putte under magen, også har jeg funnet et par fine topper på H&M som ikke kosta skjorta[:)] Er jo bare sambo som ser at jeg nesten alltid vil ha på det samme, så da gjør det ikke noe.
Men.... Fikk nyss nå i helga at vi blir bedt i barnedåp i desember[&:] Må jo liksom pynte seg litt da, og får jo ikke akkurat på meg bunad nå[8D]

E jo sååå mye fine "vanlige" klær i butikkene nå som e ypperli for gravide, syns d e ei genial mote for tia æ!!

mamma avd på hennes er det jo noe da, men ærlig så er der mye kjedelig.. i allefall her da.
men jeg fant et fint skjørt og en topp i dameavd på hennes som jeg kan bruke til jul..
skjøret er i str 42 og går nedfor magen, toppen er også i 42, men den er lang da.. sa skal jeg ha en singlet under den.
det er litt stort enda, men jeg regner med det passer når jula står for dør.. så betalte jeg ikke mer en 450kr for alt[:D]

Jeg har to lange, enkle "tubekjoler" i strechstoff (en rød i velour/fløyel og en i sort, glatt strechstoff). De er sydd i ett helt stykke uten sømmer i livet og passer fint både med og uten stor mage. Den røde kjøpte jeg på Lindex for et par år siden og den sorte har vært med meg i flere år. ¨
De er veldig kjekke, fordi jeg varierer antrekkene med å ha en åpen bluse, dressjakke, et sjal, en boa etc. over og supplerer med strømpebukser, sko og veske i matchende farger. Alt ettersom hvilket tilbehør jeg velger blir kjolene fjonge nok for fine fester eller enkle nok for mindre stive anledninger.
Jeg har sett i flere forskjellige butikker og kataloger at denne type kjoler er å få tak i [:)]

Back
Topp