Julekjolen!

Mymelen

Gift med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Noen som har funnet noen fine julaften/julebord-kjoler? Jeg kommer til å være mellom 13 og 18 uker fra første julebord frem til julaften.. litt sånn "er a blitt tjukk eller er a gravid"-fasen.. Trenger en kjole som er løs, men ikke telt..

Tips?!

Trenger også tips til dette dilemmaet… jeg har planer om å avsløre det for kommende besteforeldre på julaften- så trenger som overhode ikke fremhever magen :hilarious: er ca 15 uker da..

Trenger også tips til dette dilemmaet… jeg har planer om å avsløre det for kommende besteforeldre på julaften- så trenger som overhode ikke fremhever magen :hilarious: er ca 15 uker da..
Kommer jo an på hvor stor magen er og hvor mye man har lagt på seg. I forrige svangerskap kunne få kollegaer se magen da verden stengte ned i Mats og jeg fødte i juli, mens da jeg mistet i MA for noen måneder siden begynte magen veldig tidlig. Veier litt mer også, så mulig det også spiller inn:rolleyes:
Ville valgt en kjole med knyting i livet for å fremheve midje og som dermed har litt ekstra stoff for å skjule magen.

Jeg har denne fra HM, gleder meg til å få mage i den! Så den skal brukes på julaften og nyttårsaften, samt en bursdag i romjula :joyful:

Vedlegg

• F0BB0A21-7AE2-4A02-B855-EE90506F0262.jpeg
    F0BB0A21-7AE2-4A02-B855-EE90506F0262.jpeg
    89 KB · Visninger: 128
Dette var en morsom tråd :smiley-bounce012. Jeg har kjøpt en sort kjole som bare er vid hele veien. Siden jeg ikke har tort å kjøpe noe ennå, så sier jeg til meg selv at den kan jeg bruke uansett ..men kjøpe den helt klart med tanke på mageboeren :hilarious::Heartpink. Gleder meg så til å begynne å kjøpe gravidklær!

Greier ikke helt å se for meg at jeg har mage til jul, så jeg har is i magen enda :hilarious: tror jeg kan ha en kjole eller to som passer med mage :happy:

Mange fine tips her Jeg brukte mange av mine vanlige kjoler sist, så satser på at jeg har noe i skapet jeg kan bruke til jul Veldig spent på når magen blir ordentlig synlig denne gangen!

Jeg har denne fra HM, gleder meg til å få mage i den! Så den skal brukes på julaften og nyttårsaften, samt en bursdag i romjula :joyful:
Den så myk og deilig ut også! Jeg eier knapt kjoler (har bare sånne som passer til f.eks. bryllup) så innser at jeg kanskje må kjøpe nye klær snart. Kan kanskje ikke gå med fjellbukser til jul...

Herre min hatt, så nydelig :joyful:

Har ikke ordnet noen kjole enda, men vi får se hva det blir til. Eier ikke kjoler, og de få jeg har har på merkelig vis krympet i skapet de siste 2 årene.... :woot:

Eg har ein mørk blå gravidkjole frå før som eg alltid føler meg fin i. Så det blir nok den til årets selskapeligheter. For magen min viser allerede

Back
Topp