Julekjolen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har dere tenkt noe på hva dere skal ha på dere i jula?
Iallefall en del av dere begynner vel å få litt mage nå?

Så blir det ny julekjole i år, eller tar dere noe dere har fra før?

Tror jeg må vente og se hvor stor magen blir. Akkurat nå er det ikke noe problem å bruke kjole jeg allerede har.

Jeg bruker samme tyllkjolen som har brukte på julebordet med jobben i forrige uke :)

Nå begynner valgene i garderoben å minskes, men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe noen pyntekjoler. Synes det er så vanskelig å handle ting på nett..

Finner en kjole med litt stretch i
Hvis ikke har jeg et skjørt ....

Håper å slippe å kjøpe mamma klær haha...
Vil ikke kjøpe en kjole jeg får brukt en gang heller.... :p

Kjøpte en julekjole i forrige graviditet som var råfin, så den blir nok flittig brukt i år også [emoji4]

Finner en kjole med litt stretch i
Hvis ikke har jeg et skjørt ....

Håper å slippe å kjøpe mamma klær haha...
Vil ikke kjøpe en kjole jeg får brukt en gang heller.... :p
Tenker akkurat som deg :p Rød kjole med stretch vil jeg ha, om jeg finner det i butikk og ikke på nett så jeg får prøvd den

Tenker akkurat som deg :p Rød kjole med stretch vil jeg ha, om jeg finner det i butikk og ikke på nett så jeg får prøvd den
Ikke sant :p jeg har et par kjoler som det er stretch i...Så håper den passer...ellers blir det ikke noe tror jeg haha...vi får se...

Jeg kjøpte forrige graviditet. Er en kombinert gravid og ammekjole. Så den ble brukt i fjor pga fullamming og året før pga graviditet. Gjør vel ikke noe å bruke den på 3. året?

Jeg bestilte julekjolene på black Friday tilbud, syns det er sjelden jeg finner mammaklær på salg, så fornøyd med å få julekjolen litt billigere

Jeg har kjøpt en 'vanlig' rød kjole med blondehals/ermer og masse stretch. Magen min er på god tur til å ligne en liten planet, så jeg håper den passer enda til jul. Hvis ikke har jeg en fin mamma-kjole i backup, i fall det ikke skulle gå.

Jeg har en del kjoler med god "stretch", som det ser ut som jeg vil få på meg fint i gjennom desember! Er derimot glad for at julen og mer pyntede plagg kommer nå, og ikke for langt ut i tredje trimester - for da hadde nok kjolene blitt i strammeste laget :)

Back
Topp