Julekjolen

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Noen som har begynt jakten?

Har dato på julebord nå så da er det bare å begynne å tråle netter etter The Dress!

Har du noen fine tips?

Noen som har begynt jakten?

Har dato på julebord nå så da er det bare å begynne å tråle netter etter The Dress!

Har du noen fine tips?
Hei! Kjøpe en veldig fin blondekjole i dyp rød med silkebånd i livet fra mamalicious.com for et par år siden og ser nå at de har noen liknende i andre farger. Ta en titt på de ;) Kommer til å bruke denne i år oxo, den er superdeilig å ha på:Heartred

Hei! Kjøpe en veldig fin blondekjole i dyp rød med silkebånd i livet fra mamalicious.com for et par år siden og ser nå at de har noen liknende i andre farger. Ta en titt på de ;) Kommer til å bruke denne i år oxo, den er superdeilig å ha på:Heartred

Tok en rask titt men så ikke noen spesiel fin mammakjole der Ammekjolene var fine da men nå må de romme en stor mage

Lurer også på hvor vi kan få tak i kjoler. Svigermor mente Cos butikkene kunne ha noe fint. Vi sjekket på nettet, men jeg ble ikke overbevist på egne vegne.

Jeg får ikke helt til å verken se for meg hvordan jeg kommer til å se ut i julen, i tillegg til at det føles så utrolig lenge til! Så tror jeg må utsette julekjole-shopping ;)

Floyd har noe fint også :)

Er det noen andre butikker enn HM som har gravidklær i butikk? Synes de har så lite fintøy.. er ikke bukseperson vanligvis, men nå er liksom valget mellom joggebukse og kjole. Foreløpig passer det jeg har i skapet, men hadde vært fint med litt mer pyntet til jul..

Er det noen andre butikker enn HM som har gravidklær i butikk? Synes de har så lite fintøy.. er ikke bukseperson vanligvis, men nå er liksom valget mellom joggebukse og kjole. Foreløpig passer det jeg har i skapet, men hadde vært fint med litt mer pyntet til jul..
Tror ikke noen av de største kjedene har det, faktisk... :( For uten HM da. Har spurt litt rundt selv og har endt opp på HM. Men på nett kan man finne litt mer da :happy:

Funnet flere kjoler når jeg søkte på nett. Men jeg er sånn type som vil prøve først, spesielt nå som jeg er gravid :p

zalando har et stort utvalg, har handlet en kjole der til julebordet.

Back
Topp