Julekjolen

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Noen som har funnet julekjolen allerede?

Jeg tror jeg kommer til å ha en fin mage rundt den tiden ;) Har sett noen fine på hm i chiffon, spesielt en med litt bling bling på så tror det blir den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

"HalleJula" :P Jeg har også tenkt på det...så jeg prøvde en greie jeg fikk via postordre i går...manglet bare eple i munnen, så hadde jeg passet godt på julebordet til jul! Mest grusomme saken jeg har sett :D

nei men må vel begynne å tenke på det :P

"HalleJula" :P Jeg har også tenkt på det...så jeg prøvde en greie jeg fikk via postordre i går...manglet bare eple i munnen, så hadde jeg passet godt på julebordet til jul! Mest grusomme saken jeg har sett :D

Åh så kjedelig da :/ tørr ikke bestille uten å ha prøvd, 90% av gangene så blir jeg bare skuffa hehe

Åh så kjedelig da :/ tørr ikke bestille uten å ha prøvd, 90% av gangene så blir jeg bare skuffa hehe

Jeg er "meget godt utstyrt i toppetasjen", så nå når jeg nå er gravid, føles det ut som om at det bare kommer til og være søppelsekker som passer meg uansett :P
Det hadde vært fint og funnet noe som var avgrenset under puppene...uten at man fikk en søm...eller en pyntestrek midt på de liksom :)

Jeg er "meget godt utstyrt i toppetasjen", så nå når jeg nå er gravid, føles det ut som om at det bare kommer til og være søppelsekker som passer meg uansett :P
Det hadde vært fint og funnet noe som var avgrenset under puppene...uten at man fikk en søm...eller en pyntestrek midt på de liksom :)

Den ser jeg :) Jeg har ganske små pupper, men heller en bilring rundt magen hehe
Men ta deg en tur på hm og se, de har fått mye fint nå :)

næsh. tenker det blir en bikini eller en svartsekk. vi får se hvordan humøret er.. :P

Her blir det vel gjenbruk av en kjole jeg kjøpte til et bryllup nettopp :) Den er vid, så det blir nok ikke noe problem med magen...tror jeg.... :)

Legg ut noen linker til kjoler dere lurer på da? :D

Jeg kjøpte en kjole på Nelly for litt siden :) Den er lang (fotsi), løs fra brystet og ned, og er i en kjempe fin mørk rødfarge :) Regner med å ha fått en fin kul på magen til den tid, så da tenkte jeg det ville være godt med en løs kjole som ikke strammer på magen :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Jeg har en kjole jeg kjøpte en gang for flere år siden da det var så moderne med høyt liv - husker moren min mobbet den og kalte den en "omstendighetskjole"...jeg syntes hun tok feil den gangen, men nå kan jeg igrunnen forstå hva hun mente...uansett så kommer den veldig godt med denne jula! Og jeg synes fortsatt at den er veldig fin :)

Back
Topp