Julekjole

Theab

Flørter med forumet
Hei :)

Er det noen som har kjøpt julekjole? Jeg har ventet litt, siden jeg kommer jo til å bli enda større mot jul. Men skal på julebord om 2 helger og da må kjole i boks.

Noen som har noen tips eller linker til kjoler som passer til gravide? :)

Hennes og mauritz, har kjøpt stretchy kjole det som jeg alt har brukt et par ganger, var bare 150 el 200 kr også :)

Kjøpte en i velour og blonder med armer. Skjørtet på kjolen er a-formet og stretch sånn at jeg kan ekspandere litt uten problem ;) Er fra Newyorker! :)

ImageUploadedByBV Forum1479396434.721618.jpg
Jeg kjøpte denne på Bik Bok :) Er i stretch og satt kjempe pent!! Pluss ar jeg kan bruke den etter fødsel ;)

Jeg vet ikke om jeg har født eller er veldig høygravid i jula. Terminen er jo 27 desember. Jeg har noen stretch kjoler i skapet. Så jeg tenkte å se hva det blir til :) vis ikke skal vi feire hos svigers. En familie som er så herlige og setter null krav! Så kommer jeg i noe som ikke er så pyntete, så er det ok :) så jeg venter å ser litt.

Jeg vet ikke om jeg har født eller er veldig høygravid i jula. Terminen er jo 27 desember. Jeg har noen stretch kjoler i skapet. Så jeg tenkte å se hva det blir til :) vis ikke skal vi feire hos svigers. En familie som er så herlige og setter null krav! Så kommer jeg i noe som ikke er så pyntete, så er det ok :) så jeg venter å ser litt.

Ja herremin, at man som høygravid har på seg noe som er rent, så pent som man kan få til i hverdagsklær og ellers sitter godt, må jo være det viktigste. Så kan man heller style litt med hår, sminke og smykker :)

Drøyer shoppingen. Må se hvor svær jeg blir haha,.. Ikke sikkert jeg er så gira på kjole 12 dager før termin heller hehe..

Ja herremin, at man som høygravid har på seg noe som er rent, så pent som man kan få til i hverdagsklær og ellers sitter godt, må jo være det viktigste. Så kan man heller style litt med hår, sminke og smykker :)
Er det jeg tenker også :) denne jula blir noe spesiell uansett, så har infunnet meg i at vi tar det som det kommer og det blir som det blir :)

Back
Topp