Julekjole

Spirelykke

Glad i forumet
Marsboerne2017
August 2018
Har begynt å kjikke litt på kjoler på nette som kunne vert fine til jul. Skal ærli innrømme at jeg er ikke så smal over rompa fra før så veldig usikker på hva jeg skal kjøpe :/ noen tips? Har sitt litt på denne men usikker på om den passer til en person med veldig breie hofter :p ImageUploadedByBV Forum1478629864.550516.jpg

Jeg kjøpte akkurat denne kjolen da jeg skulle i 30.års lag. Jeg syns den var kjempe fin og behagelig å ha på:) fikk mange fine komplimenter;) det er endel strech i den, så jeg tror det skal gå bra;) jeg kjøpte min i str.M og den satt som et skudd på meg:) fikk veldig fin baby mage i den også:) hvis du bestemmer deg for den håper jeg du blir like fornøyd som meg:)

Jeg kjøpte akkurat denne kjolen da jeg skulle i 30.års lag. Jeg syns den var kjempe fin og behagelig å ha på:) fikk mange fine komplimenter;) det er endel strech i den, så jeg tror det skal gå bra;) jeg kjøpte min i str.M og den satt som et skudd på meg:) fikk veldig fin baby mage i den også:) hvis du bestemmer deg for den håper jeg du blir like fornøyd som meg:)
Kan jeg spørre hva du bruker i klær til vanlig å hvordan den var i str? Er så redd for å bestille den for liten :p

Veldig fin!
Jdg vurderer om jeg skal prøve meg på en fleksibel kjole jeg har, eller kjøpe noe nytt, til julebord og julefeiring...

Den der var kjempefin! Var selv på b.young idag, de hadde masse fine kjoler med stretch, ble helt nydelig med babymage inni, åsså fikk jeg plass til å kjøpe de i den størrelsen jeg bruker til vanlig, slik at jeg kan bruke de som "ikkegravid" også :-D

Tror ikke jeg kjøper ny kjole med mindre jeg må. Litt kjedelig å kjøpe en kjole som kun kan brukes når jeg er gravid. Skal heller se om jeg kommer inn i en av de gamle kjolene mine med god stretch :)

Jeg vurderer veldig å kjøpe, syns det er dyrt for lite bruk, men man får kanskje solgt den lettere også. Kjipt å ødelegge noen av kjolene mine, enten lage mage eller få avsmak (hørt av andre) :p

Back
Topp