Julekjole

Æ har et problem... ska på julebord næste hælg, å har ikkje et plagg som passe. Har prøvd et par nye i butikkan, men ingen som kan skjule min 10 uke på vei å gravid før 4 gang på 6 år mage. Jordmora sa på fredag at magen min vistes godt, å at livmora va kommet høyt me tanke på at æ va bære 7+4. Så tænke at tel jul må æ sy om et dynetrekk før å skjule d.
Hm har en veldig fin kjole som sitter tett ved brystene, men har litt utringning, men den går ut rett under brystene, så magen vises ikke:)

Hei :greet008

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med julekjole? Om dere kjøper mammakjole eller en som er litt vid liksom :)
Jeg vil gjerne skjule magen så langt det går :) og til dere som har vært gravide før: er det synlig bump da man er 12 uker på vei? :rendeer

Jeg er forresten førstegangsgravid :Heartpink
Jeg vil se for meg at du får på deg en helt normal kjole. Jeg hadde ikke synlig mage før et godt stykke over 12 uker med begge mine gutter. Denne gangen har magen allerde blitt oppblåst (9+3) men så jeg er riktignok på min tredje :) jeg kommer selvom magen er litt oppblåst til å gå for en normal kjole (tror jeg) :D

Kan aldri tenke meg at den jeg har kjøpt ikke passer. Den er ikke veldig ettersittende da:)

Jeg har en kjole dom er litt sånn omslagskjole-aktig. Den er drapert rundt magen, og skjuler forhåpentligvis min 4-gangsgravid mage som føles veldig oppblåst spesielt om kvelden

Jeg skal på julebord i helga....trenger absolutt en ny kjole. Har babymage og store pupper....oh Yeah... Tror ikke jeg har noe som kan brukes nå. Må nok slepe meg ut i en butikk å finne etter eller annet *panikk*

Jeg skal på julebord i helga....trenger absolutt en ny kjole. Har babymage og store pupper....oh Yeah... Tror ikke jeg har noe som kan brukes nå. Må nok slepe meg ut i en butikk å finne etter eller annet *panikk*

Æ har tråla hm å ikkje funne no. Alle andre butikka å førsåvidt.

Æ har tråla hm å ikkje funne no. Alle andre butikka å førsåvidt.

Fant mange fine på nettbutikker, men var altfor treg til å bestille. Så får se om jeg finner noe på Cubus eller kanskje Byoung.

Fant mange fine på nettbutikker, men var altfor treg til å bestille. Så får se om jeg finner noe på Cubus eller kanskje Byoung.

Æ bestilte en på nett i vår når æ va gravid. Målte å styra, så den sku bi rett str, men den va aaaaalt før stor i puppan. Men den gang mesta æ jo, så bei en anna kjole i bryllupe vi sku i da. Nu har æ fram tel lørdag å ordne d, å d ser ikkje lyst ut...

Ska ikke vær lett.. Må også ha en kjole, da alle mine kjole e tettsittende og i str XS.. For smått no ja:p

Æ slit me å finne mæ klær generelt. E kun hm som har gravidklær her æ bor, å di har bære masse str s. Å æ e meir sån l. Å så sir dæm at dæm snart får inn, men d skjer aldri.

Heldige dere som kan finne gravidklær i fysiske butikker. Jeg må dra til Bergen eller handle på nett. Det er 4 timer å kjøre til Bergen, så det blir sjelden en tur dit.

Back
Topp