Julekjole

Minifrø16

Første møte med forumet
Hei :greet008

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med julekjole? Om dere kjøper mammakjole eller en som er litt vid liksom :)
Jeg vil gjerne skjule magen så langt det går :) og til dere som har vært gravide før: er det synlig bump da man er 12 uker på vei? :rendeer

Jeg er forresten førstegangsgravid :Heartpink

Hei :greet008

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med julekjole? Om dere kjøper mammakjole eller en som er litt vid liksom :)
Jeg vil gjerne skjule magen så langt det går :) og til dere som har vært gravide før: er det synlig bump da man er 12 uker på vei? :rendeer

Jeg er forresten førstegangsgravid :Heartpink

Jeg hadde ingen synlig mage når je var over 12 uker sist.

Ingen synlig kul 12 uker siste. Blir sannsynlig vis ikke det nå heller har bare lagt litt rundt livet på meg, så her passer nok de kjolene jeg har fra før som ikke er pinnstramme.

Jeg bruker en jeg har fra før. sikkert løs, spørs om det et noe mage der eller ikke. Er andregangs.

Jeg har allerede mage, og har kjøpt en tettsittende, vinrød tunikakjole. En videre tunikakjole eller en med empireliv, evt med en jakke eller noe over vil nok skjule magen ganske bra. :)

Jeg hadde ikke mage før i uke 30 da jeg var føretegangs.

Har nok ikke noe ved 12 uker denne gang heller og tar en av de kjolene jeg har :)

Har allerede kommet til "har hun lagt på seg eller er hun gravid"-stadiet, så kan ikke tenke meg at jeg passer noe jeg har fra før til jul. Kjøpte en gravidkjole for noen uker siden, men er ikke nok gravid til den enda...får se nærmere jul. Ellers må jeg shoppe på nytt :-)

Har allerede kommet til "har hun lagt på seg eller er hun gravid"-stadiet, så kan ikke tenke meg at jeg passer noe jeg har fra før til jul. Kjøpte en gravidkjole for noen uker siden, men er ikke nok gravid til den enda...får se nærmere jul. Ellers må jeg shoppe på nytt :)

Er omtrent på det stadiet jeg også nå :laughing002 aner ikke hva jeg skal gjøre med klær til jul...får se når det nærmer seg

Har allerede kommet til "har hun lagt på seg eller er hun gravid"-stadiet, så kan ikke tenke meg at jeg passer noe jeg har fra før til jul. Kjøpte en gravidkjole for noen uker siden, men er ikke nok gravid til den enda...får se nærmere jul. Ellers må jeg shoppe på nytt :-)
Signerer denne :p

Jeg har allerede synlig gravidmage, og hadde synlig mage ved 12 uker første gang og. Jeg har ikke kjøpt med klær på leeenge, så har unnet meg en kjole til jul som er gravidkjole fra hennes og Mauritz. En rød tettsittende. Håper den blir fin på

Her blir det å kjøpe en viiid kjole som forhåpentligvis ingen kan se magen i :p er 9+3 men har allerede mage som kan avsløres om jeg går med tettsittende klær.

Håper å kunne bruke en av de jeg har alt. Men må nok kjøpe meg en kjole til firmafesten utpå nyåret.

Da jeg gikk gravid første gang hadde jeg ikke særlig kul rundt 12 uker :) Jeg har en kjole hengende i skapet som har empireliv, satser på å få på meg den :-)

Jeg har gått ned i vekt. Og vil være akkurat 12 uker til jul. Tror fint jeg kan bruke en av kjolene jeg har fra før :) med mindre det skjer noe dramatisk disse neste 3 ukene :P

Blir nok noe jeg har fra før som er løst og behagelig. Hvis ikke jeg får ånden over meg og kjøper noe da, får se :) hadde ikke mye mage ved 12 uker sist. Tipper det blir litt mer nå, men ikke så det blir vanskelig med klær helt ennå...

Æ har et problem... ska på julebord næste hælg, å har ikkje et plagg som passe. Har prøvd et par nye i butikkan, men ingen som kan skjule min 10 uke på vei å gravid før 4 gang på 6 år mage. Jordmora sa på fredag at magen min vistes godt, å at livmora va kommet høyt me tanke på at æ va bære 7+4. Så tænke at tel jul må æ sy om et dynetrekk før å skjule d.

jeg har masse løshud på magen etter slankeoperasjon, så jeg har liksom "babybump" allerede på magen :p *ler* så kjolene mine er vide rundt magen uansett :)

Back
Topp